Avatar billede mtj Nybegynder
11. april 2004 - 00:27 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Ønsker et forum

Hey alle sammen
Jeg leder efter et forum
med bruger login så der kommer til at stå hvem der har skrevet i forum'et og at man ik kan skrive uden at være logget in, og muligheden for at der kan skrives inbyrdes mellem brugerne
og så skal der selvfølig være en admin bruger,
måske muligheden for at lave flere af dem
Kan ik selv finde noget der virker,
så derfor spør jeg jer om i kender nogle sider med sådan noget, så jeg har muligheden for at finde det,
giver 200 points til den der ved hvor der et jeg kan bruge,
Avatar billede schaefner Juniormester
11. april 2004 - 00:28 #1
Avatar billede gf400 Nybegynder
11. april 2004 - 00:29 #2
www.phpbb.com der er det hele til et forum
Avatar billede mtj Nybegynder
11. april 2004 - 00:30 #3
´men er det sat sammen så jeg ikke selv skal finde ud af at gøre det?
Avatar billede s_f Nybegynder
11. april 2004 - 00:30 #4
Ja du skal helt klart bruge phpbb! du kan hente selve phpbb2 på overnævte side, og finde mere hjælp på dansk på http://www.phpbb2.dk/forum/ samt danske oversættelser.

VH Steffen
Avatar billede gf400 Nybegynder
11. april 2004 - 00:31 #5
ja du skal gøre lidt men det er ikke så galt
Avatar billede s_f Nybegynder
11. april 2004 - 00:32 #6
http://www.phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=3 her er en dansk guide til hvordan du for det installeret.
Avatar billede schaefner Juniormester
11. april 2004 - 00:33 #7
Du kan seh vordan du gør her:
http://frac.dk/artikler.php?id=8
Avatar billede gf400 Nybegynder
11. april 2004 - 00:34 #8
det er lidt med du skal sætte lidt my admin op og sådan noget
Avatar billede gf400 Nybegynder
11. april 2004 - 00:38 #9
den (http://frac.dk/artikler.php?id=8) guide er ikke så godt, jeg fattede ikke helt den jeg fik hjælp af en ven som er total skræb til sådan noget php
Avatar billede s_f Nybegynder
11. april 2004 - 00:40 #10
Frac guide er ellers rigtigt fortalt, men det er måske nemmere på http://www.phpbb2.dk/forum/viewtopic.php?t=3 da der også er tage SS af installationen.
Avatar billede gf400 Nybegynder
11. april 2004 - 00:40 #11
der står ikke på frac's guide at man skal slettet nogle mapper
Avatar billede s_f Nybegynder
11. april 2004 - 00:42 #12
jeg citere fra fra frac:
"Så skriver den så ? Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted?
Det betyder at du igen skal gå ind på din hjemmeside via ftp og slette de 2 mapper ?install? og ?contrib? Når dette er gjort skulle dit forum virke uden problemer"
Avatar billede s_f Nybegynder
11. april 2004 - 00:46 #13
Mtj > finder du ud af det?.. ellers så sig til ;)
Avatar billede mtj Nybegynder
11. april 2004 - 01:16 #14
Har fundet ud af det nu og tak for det
Avatar billede mtj Nybegynder
11. april 2004 - 01:18 #15
vil dele point'ne mellem gf400 og schaefner hvis det er iorden med jer 2
Avatar billede schaefner Juniormester
19. november 2004 - 08:32 #16
Fint med mig, så vi kan få lukket det her spørgsmål :)