Avatar billede haahr2 Nybegynder
08. februar 2001 - 22:08 Der er 14 kommentarer

Afspilning af .avi filer

Jeg bruger Windows Mediaplayer 7.0 til at afspille .avi filer. Jeg kan kun høre lyden og ikke se filmen. Det eneste billede er kommer frem er de inbyggede visualizations. Hvordan kan jeg komme til at se filme med lyd?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 22:11 #1
Prøv at hente de nyeste codecs. Det hjælper som regel.

/Nikolaj
Avatar billede haahr2 Nybegynder
08. februar 2001 - 22:13 #2
Tak, men hvor finder jeg dem?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 22:14 #3
Installér Windows Media 7 Resource Kit.

Der fås alle de nyeste codecs med. Hele pakken fylder 24Mb, men du skulle kunne nøjes med at hente de nyeste codecs. Codecs´ene fylder kun 3.4Mb.

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/en/download/default.asp

Pastet fra mit svar her.

http://www.eksperten.dk/spm/39003

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 22:15 #4
Rolig nu... *GGGG*

skulle lige finde linket.. :-)
Avatar billede haahr2 Nybegynder
08. februar 2001 - 22:21 #5
Jeg har allerede indstalleret denne Bonus Pack.

Jeg havde på fornemmelsen, at det var et indstillings problem.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. februar 2001 - 22:27 #6
Kan desværre ikke tjekke det p.t., da jeg lige har ghostet og ikke har 7.0 installeret.

Jeg er heller ikke meget for 7.0 anyway. Den er vanvittigt tung i forhold til 6.4 og har en del problemer med Firewalls...
Avatar billede roslev Nybegynder
09. februar 2001 - 09:26 #7
jeg har været ude for at det skete når jeg slog virtual memory fra, har du gjort det??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. februar 2001 - 03:10 #8
Jeg piller som regel aldrig ved standard indstillingerne da det formodes at langt størstedelen af brugerne heller ikke har gjort det.

Nej, jeg har ikke prøvet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
12. februar 2001 - 00:22 #9
Har du prøvet at slå visualizations helt fra??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. marts 2001 - 01:15 #10
Hmmm.æ.. vi kommer vist ikke videre her.
Avatar billede megatron Nybegynder
12. april 2001 - 16:26 #11
prøv at hente divx det kan ske at det ikke er en almen avi fil du prøver at hente... www.divx.com
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. april 2001 - 06:21 #12
Hmm sker der noget her?
Avatar billede flp Nybegynder
15. april 2003 - 12:33 #13
ace mega codecs
Avatar billede jthansen Nybegynder
07. juni 2004 - 11:32 #14
du kan hente den nye winamp den kan afspille dem. www.winamp.com