Avatar billede avj Nybegynder
11. april 2004 - 14:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette et site i DW

Hej derude
Er der nogen, der kan give mig en forklaring på, hvorfor jeg pludselig ikke kan oprette et site i DW?
Det har ikke tidligere været et problem.
Jeg har afinstalleret og installeret igen, men det har ikke hjulpet.
Programmet går i "tænkeboks", og så sker der ellers ikke mere. Det skete også inden reinstallering.

//avj
Avatar billede tripwire Nybegynder
11. april 2004 - 14:37 #1
er det et site-map den ikke kan oprette?
Avatar billede avj Nybegynder
11. april 2004 - 14:39 #2
ja
Avatar billede tripwire Nybegynder
11. april 2004 - 14:43 #3
unable to create site map
http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/no_site_map.htm

Freezing issues
http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/windows_issues.htm

Den slags fejl er normalt svære at løse, men deres troubleshooting ser ok ud.. (har ikke selv brugt den, eller haft samme problem)
Avatar billede avj Nybegynder
11. april 2004 - 14:45 #4
jeg giver dem et look

//avj
Avatar billede avj Nybegynder
11. april 2004 - 15:10 #5
jeg synes ikke at det gav mig noget :-(
Avatar billede tripwire Nybegynder
11. april 2004 - 15:13 #6
Det er jeg ked af.. jeg er også nødt til at melde pas.. må være en konflikt med et andet installeret program.. held og lykke
Avatar billede avj Nybegynder
11. april 2004 - 15:19 #7
tak, jeg bliver lidt endnu måske er der én der har prøvet det
Avatar billede bojohansen Nybegynder
11. april 2004 - 18:01 #8
Prøv lige at slå dit antivirus fra og prøv så igen.

Det er generelt en god ide at slå sit antivirus fra når man installere DW også.
Avatar billede avj Nybegynder
24. april 2004 - 15:03 #9
lukker har ikke fået løst problemet, jeg tror det må være noget XP-bøvl

//avj