Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
11. april 2004 - 19:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Program til at optage det man hører

Er der et program som kan afspille den audio som bliver afspillet på computeren, fx hvis jeg hører radio på nettet ?
Avatar billede boris Mester
11. april 2004 - 19:36 #1
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
11. april 2004 - 19:40 #2
andre ??
Avatar billede bbrockie Nybegynder
11. april 2004 - 19:47 #3
Jeg bruger selv VirtualAudioCable (http://spider.nrcde.ru/music/software/eng/vac.html). Det geniale ved den er at den fungerer som et virtuelt lydkort og kan således bruges af ethvert audioprogram (Wavelab, SoundForge osv.) til at optage lyden du afspiller.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
11. april 2004 - 19:55 #4
Kan du give et direkte link, da der er mange link på siden..
Avatar billede bbrockie Nybegynder
11. april 2004 - 19:56 #5
Avatar billede bbrockie Nybegynder
11. april 2004 - 19:57 #6
Det ser ellers ud til at være selvsamme produkt. Har dog ikke hørt om NTONYX før; men her har du en noget pænere beskrivelse af hvad der ser ud til at være sammen program
http://www.ntonyx.com/vac.htm
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
11. april 2004 - 20:28 #7
Boris hvis du gider at.. svare os. så får i lige point takker
Avatar billede boris Mester
11. april 2004 - 20:35 #8
her er et svar. Hvad har du besluttet dig for?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
12. april 2004 - 01:35 #9
totalrecorder.com.. det er fed...