Avatar billede futteline Nybegynder
08. februar 2001 - 23:29 Der er 16 kommentarer

nokia 8210 unlock

Hejza jeg har en nokia 8210 som var låst i mobilix 3mdr gammel! så sådan en sag troged jeg kunne klare med data kabel! så jeg brugte 255kr på det! og wolla nu er den låst i alle 4 låse! hva skal jeg gøre jeg har downloadet 7unlock programmer men intet virker den første nokiatool låste bare alle 4! og de andre ser ud som om det låser dem op men nul og niks!!! håber virkelig der er en der kan Hjælpe mig! *ss*
Avatar billede parazite Nybegynder
08. februar 2001 - 23:42 #1
Tjaeh... sådan går det jo, når man prøver at snyde. :o)
Avatar billede nomiz Nybegynder
08. februar 2001 - 23:51 #2
hmm
Avatar billede junior101 Nybegynder
11. februar 2001 - 19:29 #3
Prøv http://www.mobil-plus.dk/ under download sektionen. Der er en unlocker.
Avatar billede egede Nybegynder
06. marts 2001 - 12:48 #4
Jeg har fra min hjemmeside (under nokiadownloads) linket til en side med alverdens unlockprogrammer.
Min hjemme side er www.mobilisten.subnet.dk
Avatar billede cvg Nybegynder
06. marts 2001 - 20:47 #5
du kan også prøve http://www.mobil.box.sk/ der er forklaringer på hvordan du kan skrive en ny epromp ind telefonen, og der med lavet et reset af det hele. NB! I england er dette lovligt, jeg er ikke klar over reglerne i DK! Du skal bruge et kabel fra www.alcom-systems.co.uk Dette kabel gør, at du kan bruge en LPT (printerport) til at flash din mobi med.
Avatar billede laxxe Nybegynder
18. marts 2001 - 01:33 #6
Hvis du stadig ikke har fået den låst op, så send mig en mail, jeg vil tro jeg kan ordne det for 200,-
Avatar billede egede Nybegynder
08. april 2001 - 11:51 #7
Den side jeg linkede til med unlockingsoftware er forsvundet, oså nu er der kun lovlige downloads tilbage på min side :)/:(
Avatar billede yeti Nybegynder
09. april 2001 - 12:53 #8
Prøv at surfe forbi siden www.gsm-hack.com På den finder du alverdens herlige software.....
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
04. juli 2001 - 15:15 #9
Hey..

gjorde det samme med en 5110, der er intet at køre med et datakable.. du skal have fat i et flasher kable, eller prøv at sende den til rep og sig du vil ah nyt software på en..

det gjorde jeg og de lavet mig..

:o)
Avatar billede egede Nybegynder
08. juli 2001 - 16:54 #10
www.nokiawarez.com har også unlockere.
Avatar billede laxxe Nybegynder
15. august 2001 - 15:23 #11
Skal vi ikke have lukket dette spørgsmål?
Jeg kan ordne den for dig for 200,- kr. inkl. porto retur. Se evt på www.fergusons.dk/simlock/ og www.simlock.dk/

venligst,
Lasse
Avatar billede gsmunlockdk Nybegynder
22. august 2001 - 19:28 #12
Eller  100 kr. men så skal jeg unlocke den...

/bm
www.gsmunlock.dk
Avatar billede mufi Nybegynder
28. august 2001 - 09:26 #13
Man skal have et flash kabel

Jeg kan gøre det for 100kr
Kablet koster ca 700 - 900 kr

Mufi@privat.dk
Avatar billede wintjubabu Nybegynder
29. august 2001 - 13:28 #14
Prøv soendervangsplace.dk
Der er unlocker til de fleste mobiltelefoner, ellers er der links til sider der har

kim@varmemesteren.com
Avatar billede torh Nybegynder
01. januar 2002 - 17:41 #15
Avatar billede neontetra Nybegynder
30. januar 2015 - 09:59 #16
Frigørelse enhver mobiltelefon model ved hjælp oplåsningskode er den sikreste og nemmeste måde. Du kan låse din Nokia 8210 for at bruge oplåsningskode selv. Du kan få den unikke unlock kode til en Nokia 8210 fra http://www.unlock-zone.com/nokia-8210/rs5wp9/ til en overkommelig pris med en let oplåsning guide. Held og lykke.