Avatar billede gorgon100 Nybegynder
12. april 2004 - 23:27 Der er 6 kommentarer

Fjernsyn på computeren

En af mine venner har noget sat til hans computer så han kan se fjernsyn på den, men han ved ikke have det hedder.. så jeg ville bare lige sprøge hvad det hed hvis der er nogle der ved det?
Avatar billede tumben Novice
12. april 2004 - 23:29 #1
et tvkort ;-)
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. april 2004 - 23:29 #2
Du skal have et TV-tuner kort hvis du vil kunne modtage TV signaler.

De koster fra ca. kr. 400 og op.
Avatar billede tumben Novice
12. april 2004 - 23:31 #4
Avatar billede popsy Novice
13. april 2004 - 06:02 #5
Nyere skærme, vist nok kun fladskærme, kan også i nogle tilfælde vise tv direkte via antennekabel, uden brug af tvkort.
Avatar billede nilsen Nybegynder
13. april 2004 - 17:58 #6
gd
Du kan evt. købe adaptec media center.
Så kan du overføre tv signaler - alt fra din vhs spiller/dvd spiller eller satelit decoder, via en usb kabel. Du kan videre lagre det på din hd, og evt. brænde på dvd/cd skiver.
Men det koster litt i kassen - ca 200 EUR.
Nilsen