Avatar billede tobler Nybegynder
21. april 2004 - 12:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

To menupunkter til samme rapport, gemmer ikke parametre

Jeg har brug for at trække debitorjournaler på forskellige kunder, derfor ville jeg oprette to forskellige menupunkter med kald af den samme rapport.
Men når jeg på menupunkt 1 vælger at trække listen på kunde 1,3,5 ændres dette også i menupunkt 2, hvor jeg ville trække liste på kunde 2,4,6 etc.
Er jeg virkelig nødt til at oprette kopier af rapporten (DebFakturaJournal_1/_2 etc.), for at kunne lave forskellige udtræk af journaler, hvor jeg ikke hver gang skal ændre de bestemte kunder jeg ønsker oplysninger om, eller er der noget jeg har overset?
Avatar billede dma Nybegynder
21. april 2004 - 12:36 #1
Ja, det bliver du nødt til, med mindre du vil lave noget programmering, men jeg vil tro at det nemmeste vil være den vej du angiver. Afgrænsningerne gemmes knyttet til rapportens navn og det er uafhængigt af hvilket eller hvor mange menupunkter du opretter den under - desværre!
Avatar billede tobler Nybegynder
21. april 2004 - 12:40 #2
Tak for det hurtige svar, så må jeg kopiere et par ekstra rapporter.