Avatar billede pmoll Praktikant
21. april 2004 - 16:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Send mails i Outlook

Hej

Jeg er lidt træt af at bruge musen for at sende en mail. Er der en smart genvejstastekombination der gør det muligt? Jeg synes jeg har ledt over alt.
Det er ikke send/hent funktionen jeg mener. Det er når man er færdig med at skrive en mail og den skal sendes. Normalt skal man trykke på send i øvre venstre hjørne. Jeg gider ikke bruge musen hvis det kan undgås. vordan gør jeg?
Avatar billede jpvj Nybegynder
21. april 2004 - 16:52 #1
Alt+S
Ctrl+Enter

Kan dog være problemer i Outlook 2000 DK ver.
Avatar billede pmoll Praktikant
21. april 2004 - 18:31 #2
Jeg bruger XP 2002 og ingen af de nævnte forslag virker. Har du ellers nogen ideer?
Avatar billede leif Seniormester
21. april 2004 - 19:57 #3
Kan ikke huske om det er ALT + S ellers så er det CTRL + S det er en af dem !!!

Ellers prøv at kig i menuen filer, der mener jeg genvejen står ud for send.
Avatar billede jkrons Professor
21. april 2004 - 20:05 #4
Alt+S virker upåklageligt i min XP.
Avatar billede pmoll Praktikant
22. april 2004 - 08:39 #5
Fair nok. Så er der bare en fejl i min version, og det er der jo ikke noget at gøre ved. I skal have tak for hjælpen. Jeg afslutter her.

Vh. Pmoll