Avatar billede tjmo Nybegynder
22. april 2004 - 21:50 Der er 6 kommentarer

border og transparent

hejsa jeg vil gerne vide hvordan jeg laver en border omkring en nyhedsbrev kasse jeg har, og hvordan jeg laver den transparent...

koden er:

<script language=JavaScript>
var now = new Date();
var AttenoIndex = now.getTime();
document.write('<s' + 'cript language=javascript1.1 SRC="http://www.1-1list.dk/code.asp?id=1394&nocache=' + AttenoIndex + '"></s'+'cript>');
                                            </script>

på forhånd tak
Avatar billede olebole Juniormester
22. april 2004 - 22:44 #1
<ole>

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men prøv:

<span style="margin:10px">
  Skriv din kode her
</span>

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
22. april 2004 - 22:48 #2
Undskyld ... hvad tænker jeg på ...?!!???! <span> er jo et inline-element  :D
Brug i stedet:

<div style="width:140px;height:320px;padding:10px;">
  Skriv din kode her
</div>
Avatar billede tjmo Nybegynder
22. april 2004 - 22:57 #3
altså jeg har et nyhedsbrev som er en kasse..der vil jeg gerne have en ramme omkring, og så lave den gennemsigtig, da den er sort og ikke rigtig passer til backgrunden
Avatar billede olebole Juniormester
22. april 2004 - 23:23 #4
Ehhhhh ..... en ramme, der er gennemsigtig, kan man jo ikke se  :)
Mener du ikke en margin? Har du prøvet det eksempel, jeg skrev til dig?
Avatar billede tjmo Nybegynder
23. april 2004 - 08:17 #5
rammen skal ikke være gennemsigtig.. den skal være uden omkring kassen, og selve kassen hvor der er farve og man kan skrive i skal være gennemsigtig...
Avatar billede olebole Juniormester
23. april 2004 - 16:01 #6
Jamen, så må du tale med 1-1list.dk om at levere dig et script med en anden farve kasse  :)