Avatar billede garrett Seniormester
23. april 2004 - 10:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adobe Reader via GPO til XP-klienter

Hejsa Alle.

Nu ved jeg ikke om det 100% er den rigtige katori, men jeg prøver alligevel.
Jeg har i længere tid kæmpet med at få smidt AR 6.0.1 ud til mine xp-klienter via GPO, det virker også fint. Problemet ligger i at jeg skal have _tvunget_ klienterne til at åbne .pdf-filer i en externe process når man klikker på dem som links i IE og ikke "internt" i IE. Jeg har prøvet med diverse .mst(Transforms)-filer og så videre, uanset hvad jeg har prøvet har intet virket. Dvs. at filerne stadig er blevet åbnet i IE og ikke i en seperat Adobe Reader.
De registreringsnøgler jeg har pillet ved er Software\Adobe\Acrobat Reader\6.0\Originals\bBrowserCheck(DWORD:0) og Software\Adobe\Acrobat Reader\6.0\Originals\bBrowserIntegration(DWORD:0) i både HKEY_CURRENT_USER og HKEY_LOCAL_MACHINE men det har ikke været nok.
Jeg har også prøvet at lave en helt ny pakke selv, v.h.a. WinInstall LE, denne pakke virker også nogen lunde fint, dog skal Microsoft Installeren køre en konfiguration _hver_ gang en bruger logger på maskine, og det er jeg på ingen måde interesseret i.

Er der nogen der har fået rullet den pakke ud via GPO med succes, som måske kunne guide mig i den rigtige retning?.

På forhånd tak.
garrett
Avatar billede dinkie Nybegynder
23. april 2004 - 14:23 #1
se her: http://www.sanx.org/tipShow.asp?articleRef=86

Især adobehead 's indlæg
Avatar billede garrett Seniormester
23. april 2004 - 14:26 #2
har været igennem alle de ting som der bliver foreslået på den side der, uden at opnå ret meget. Jeg har også prøvet at lave en helt ny .mst vha. InstallShield Tuner(trial, men full) ikke kun den afstumpede version som Adobe har udgivet (http://download.adobe.com/pub/adobe/acrobat/win/6.x/tuner601acrobat.exe)
Avatar billede dinkie Nybegynder
23. april 2004 - 14:31 #3
Trlæs. Når du nu har rettet de regstry entries via mst filen - virker det så ikke fordi den ikke får dem rettet til som du ber om. Eller virker det blot ikke selv om de er rettet?
Avatar billede garrett Seniormester
27. april 2004 - 08:06 #4
Jeg kan checke registreringsdatabasen, og selv under Preferences i Adobe Reader er 'fluebenene' fjernet, men stadig ikke det ønskede resultat :(
Avatar billede garrett Seniormester
16. juli 2015 - 08:20 #5
På tide at lukke