Avatar billede larssk Nybegynder
23. april 2004 - 11:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afkrydsningsfelt i Word XP

Hej,

Jeg sidder og skal have lavet et afkrydsningsfelt i word XP. Altså sådan en lille boks hvori der kommer et kryds når man klikker. Sikkert et eller andet felt jeg ikke lige kender navnet på. Men hvilket?

Jeg har søgt i tidligere svar, men er stadigvæk på bar bund....

/Lars
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. april 2004 - 11:37 #1
Hmm... klikke i word...? ja ok...

På min computer hedder den:

Insert > HTML object > checkbox

;) håber det virker!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. april 2004 - 11:38 #2
option button er rund ;)
Avatar billede larssk Nybegynder
23. april 2004 - 11:44 #3
hmm, den kan jeg ikke lige finde. Under indsæt er der ikke noget der hedder html object. I hvert fald ikke i min version af Word.
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. april 2004 - 11:45 #4
Sidder også på mac...

Prøv at søg i hjælp efter checkbox

Er dit word Dansk?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
23. april 2004 - 11:46 #5
Måske ikke lige html object men under

indsæt:  er der så ikke noget me dynamisk objekt eller noget i den stil?
Avatar billede larssk Nybegynder
23. april 2004 - 11:50 #6
jep, dansk word. Har lige søgt på checkboks og det hjalp. Fik i hvert fald indsat en boks, men jeg kan stadigvæk ikke afkrydse den. Også selvom det påståes i hjælp menuen.
Avatar billede jkrons Professor
23. april 2004 - 11:51 #7
Du kan indsætte et afkrydsningsfelt i form af et formular felt.Problemet er, at det kun vil virke, når dokumentet er låst.
Avatar billede larssk Nybegynder
23. april 2004 - 11:59 #8
tja, jeg prøver lige at bøvle lidt mere med det. Takker for hjælpen. Rosenberg ledte mig på rette spor så du får points.

/Lars