Avatar billede mads Praktikant
23. april 2004 - 15:54 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Er det kun mig der syns at struer.net er helt håbløse?

Hej,
Inden jeg for alvor flytter væk fra struer.net, bliver jeg nysgerrig efter om der er andre der, som jeg, oplever at Stru.net ofte har (læs: laver) problemer med bl.a. serverflytninger, med efterfølgende bøvl og bavl? Og at de derudover har en utrolig "arrogant" og meget lidt kundevenlig support?
Jeg har i et par år haft mange domæner hos dem (p.t. 44 stk) og har tidligere været rimelig tilfreds. Men det er som om der i løbet af det seneste år -halvanden er kommet seriøst mange problemer, og endnu dårligere/langsommere support.
Deres chef supporter /drift ansvarlige prøver ovenikøbet at flytte fokus til at det skulle være mig der misbruger deres support (idet jeg for eksempel forventer svar på maine siupport mails indenfor 24 timer) Jeg er helt derude hvor jeg senest har måtte rykke dagligt i 19 dage for svar på et problem som de havde skabt og lovet en løsning på!!! Og samtidigt siger de at jeg er den eneste der ikke er tilfreds med deres service (hvilket er MEGET svært for mig at tro på!)

Så mit spørgsmål er altså: Er jeg den eneste der har dårlige erfaringer med såvel produkt som support hos struer.net?

:-) Mads
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. april 2004 - 15:59 #1
nej du er ikke alene :)

i det hele taget holder deres "kunde-service" ikke. (weekend lukket, hvad har de gang i???)
find nogen med min. 12timer direkte telefon support ALLE dage (scannet/adux eller lign.)
(jeg HAR skiftet... for læææænge siden)
Avatar billede mads Praktikant
23. april 2004 - 19:07 #2
Tak, rart at vide! :-) Men nu nævner du lige scannet, som jeg også har fået anbefalet fra anden side. Men de er jo hunde dyre!
Jeg har ligenu blikket stift rettet mod Concor, som jeg synes har nogle meget rimelige priser, og så vidt jeg har kunnet "researche mig til", så har de også styr på sagerne. Kender du (eller andre) til Concor?

:-) Mads
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. april 2004 - 19:17 #3
kender ikke concor

scannet/adux holder for mig
jeg har brugt dem siden 99
og hoster 90% af mine kunder der.
Der har aldrig været ballade med service
de er der altid, også søndag kl.23 :)

grundliggende tror jeg at du får hvad du betaler for.
(ihvertfald på udbydere som har været på banen nogle år.)
Avatar billede scanprod Nybegynder
23. april 2004 - 21:44 #4
jeg har også tidligere haft problemer med den ovennævnte udbyder.

kan dog sikkert anbefale hostingsuite.dk - de er meget stabile!!! og kundesupporten kan jeg både træffe på telefonos, og pr. mail - faktisk hurtigt svar pr. mail....også
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. april 2004 - 21:46 #5
Mht. supporten (og svartider), så har de været slemme. Men jeg synes dog, at det er blevet betydeligt bedre, og så har de isenkramet i orden. Jeg er udemærket tilfredse med dem.
Avatar billede mads Praktikant
23. april 2004 - 23:12 #6
sten: oplever du at struer.net bliver bedre? eller er det hostingsuite? og er det virkelig struers isenkram du hentyder til? jeg syns de skifter server jævnligt!
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. april 2004 - 23:34 #7
Jeg synes supporten er blevet bedre, og jeg synes de har fået bedre styr på deres svartider i telefonen.

Jeg havde også problemer med at mit webhotel lå på en gammel server. Det er flyttet nu (længe siden), og kører absolut upåklageligt.

Jeg ved fra en ven, som får hostet en server hos dem, at TDC lejer sig ind hos dem, fordi de bl.a. har kraftige backbones.

Nu er det yderst sjældent, at jeg ringer til dem; de hoster mit webhotel, og det kører uden problemer. Jeg har ikke så meget negativt at sige om dem. Det er mit indtryk, at de hører til de bedre, hvad servere angår, når vi sammenligner med de mange hosts, der skyder op alle vegne.

En anden ven har sit webhotel liggende hos en anden host (kan ikke huske navnet lige nu), og her har jeg set, at de genstarter deres servere flere gange dagligt.

En tredie ven, som jeg skal lave en hjemmeside for, kunne overhovedet ikke komme i kontakt med siden, fordi de havde lavet tilretninger på serverne. Det kunne han ikke i 2 måneder. Det endte med, at han opsagde sit abonnement.

Andre igen kan man slet ikke kome i kontakt med overhovedet. Må indrømme, at det har været med hiv og sving mht. StruerNet til at starte med. Men jeg synes det kører godt nu.
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. april 2004 - 23:37 #8
For mit vedkommende. Åbenbart ikke for alles :o)
Avatar billede scanprod Nybegynder
23. april 2004 - 23:54 #9
ja okay - jeg har kun oplevet gode ting ved hostingsuite...
Avatar billede steen_hansen Forsker
23. april 2004 - 23:58 #10
hostingsuite? Er ikke stødt på det navn før, hvad er det? :o)
Avatar billede scanprod Nybegynder
24. april 2004 - 00:00 #11
nå okay ;) troede du mente dem..prøv hostingsuite.dk

de er hvert fald rigtig gode
Avatar billede steen_hansen Forsker
24. april 2004 - 00:05 #12
Ok :o) Som sagt, så er jeg tilfreds med dem. Jeg bliver liggende, sålænge de yder en god service og sørger for rigtig god oppe-tid. Men jeg kan da godt se, at det er træls i Mads' tilfælde. Var jeg blevet udsat for det, var jeg nok også smuttet rimelig hurtigt :/
Avatar billede mads Praktikant
24. april 2004 - 16:07 #13
I skal have tak for jeres kommentarer, som bekræfter mig i mit valg om at flytte væk fra Struer. Det er en skam at I ikke lige kender Concor.dk som jeg altså er ved at flytte over til. De virker tjekkede, men det er jo altid dejligt at blive bekræftet! :-)
Hvis en af jer vil have de 5 point, skal i lige lave et svar som jeg kan "belønne"

:-) Mads
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. april 2004 - 21:32 #14
haha, gimme 5
:-))
Avatar billede mads Praktikant
25. april 2004 - 23:41 #15
why not!
:-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
27. maj 2004 - 22:40 #16
Jeg må - lidt flovt - indrømme, at der er flere og flere problemer med StruerNet. Lige nu kører det ad H til. Har I andre stadig problemer med Jeres?