Avatar billede zyke Nybegynder
27. april 2004 - 14:11 Der er 3 kommentarer

Permission denied

Hey, for ofte en permission denied på mange sider.. hvad skal jeg slå fra/til for at dette ophører (bruger IE6)? Er der nogen der ved hvordan man slår lyde fra i IE &?
Avatar billede coldray Nybegynder
27. april 2004 - 14:14 #1
En permission denied ligger ikke lokalt på din computer - det er webstedet der forbyder dig (normale brugere) adgang.
Avatar billede zyke Nybegynder
27. april 2004 - 14:16 #2
Ahh.. ok. Kræver måske mere forklaring. Det er på åbne sites.. f.eks. www.eksperten.dk. Hvis jeg bare trykker cancel fortsætter den med at loade sitet
Avatar billede coldray Nybegynder
27. april 2004 - 17:57 #3
Det er nok en script fejl der siger permission denied, og det er debuggeren der spørger om den skal debugges?

Hvis dette er tilfældet, kan man slå det fra oppe i Tools --> Internet Options --> Advanced --> Disabled Script Debugging og så slå det til.

Det er simpelthen bare en script fejl der ikke har adgang til et eller andet - man møder til debug fejl på websites, debug er jo netop en tilstand til at finde fejl der aldrig har været tiltænkt den normale bruger