Avatar billede bjarnebochristensen Nybegynder
28. april 2004 - 01:23 Der er 4 kommentarer

Langsomt netværkslogon efter at forbindelse er oprettet og godken

Jeg har problemer med en modemforbindelse (win98, lasat). Problemet er opstået efter en opgradering via en bredbåndsforbindelse.
Den ringer fint op, kontrolere og godkender forbindelsen, herefter viser den netværkslogon i 2-3 minutter før forbindelsen er etableret. Bagefter virker forbindelsen fint.
?! Men det er lidt trættende at vente på.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 01:45 #1
det lyder som om den er sat til at "logge på netværket"
under egenskaber for forbindelsen skal du fjerne flueben i "logge på netværket"
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
28. april 2004 - 01:56 #2
egenskaber for forbindelsen - fanen servertyper - og så fjerne fluebenet i logge på netværket
du kan med fordel trykke på tcp/ip-indstillinger og indtaste din udbyders dns-adresser.
Avatar billede bjarnebochristensen Nybegynder
28. april 2004 - 05:24 #3
noteret - vender tilbage senere onsdag
Avatar billede bjarnebochristensen Nybegynder
29. april 2004 - 22:55 #4
Virkede - tak for hjælpen - vil du oprette et spørgsmål, så jeg kan give point
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester