Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. april 2004 - 19:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ftp adgang til mappe

ftp.adresse.dk/" target="_blank">ftp://bruger:password@ftp.adresse.dk/
Hvordan kommer jeg ind i en mappe på en side i IE
Avatar billede arne_v Ekspert
29. april 2004 - 19:58 #1
ftp.adresse.dk/mappe/" target="_blank">ftp://bruger:password@ftp.adresse.dk/mappe/

vel ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
29. april 2004 - 20:01 #2
ja men det må være opsætningen  på min skole der er gal for den vil ikke
Avatar billede nmh Nybegynder
29. april 2004 - 20:04 #3
Du skal lige sørge for at IE er sat op til FTP.
Højreklik på ikonen for IE. Vælg egenskaber vælg avanceret.
Der skal være et check-mærke i Aktiver 'Mappevisning for FTP-steder'
Avatar billede henrik_scheel Nybegynder
29. april 2004 - 22:39 #4
Fra om med IE 5.x og 6.0 supportere ikke www.adresse.dk." target="_blank">ftp://user:password@www.adresse.dk.

Se dette link http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q135975

Du skal vælge FILE og LOGIN AS
Avatar billede no_doubt Nybegynder
14. maj 2004 - 14:06 #5
`dett var opsætningen på skolen pc.