Avatar billede sdbgviking Nybegynder
30. april 2004 - 02:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Zyxel prestige 650R -31

Hvordan konfigureres en Zyxel prestige 650R -31 til at kunne modtage filer via MSN... som det er nu kan jeg modtage med ca 1 kb/s men har en 2Mbit forbindelse... og normal download virker perfekt... hvordan åbnes der helt for filoverførsel med denne router...
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
03. maj 2004 - 08:36 #1
Ved du hvilke porte msn lytter til?
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
03. maj 2004 - 08:37 #2
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
04. maj 2004 - 01:48 #3
jeg har åbnet alle porte og lige lidt hjælper det... MSN lytter til portene imellem 6800 og 6900...
har prøvet en del andet og Cybercity påstår så at jeg er nød til at sætte en DHCP server op selv hvis jeg vil benytte mig af at kunne sende filer via MSN... ikke lige et svar jeg er helt tilfreds med
Avatar billede donlon Novice
14. maj 2004 - 15:36 #4
Du skal aktivere Universal Plug and play, både på din PC men også i routeren, jeg har selv den router og fildeling, webcam og samtale virker fint i messenger
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
15. maj 2004 - 11:11 #5
Dette har heller ikke virket hos mig, Cybercity og jeg har så aftalt at jeg skulle prøve deres Cisco router istedet, da den zyxel de havde sendt mig mulighvis er defekt
Avatar billede donlon Novice
15. maj 2004 - 11:40 #6
Jeg takker for point, det er kun 650R og muligvis også deres trådløse router der understøtter UPnP, Zyxel 642'eren og deres Cisco 677/678 gør det IKKE, så hvis "sdbgviking" vil bytte til en sådan er han lige vidt.
Jeg byttede fra en Zyxel 642 til en 650R udelukkende for UPnP, da det er den eneste måde at dele filer, webcam og samtale i MSN (Den er også mindre end 642'eren, det gør jo heller ikke noget ;-))