To computere på samme udtag?
Hej...Jeg har bredbånd (10 Mbit - Nice!), og har et RJ45 hunstik i væggen. Mit spørgsmål er, om jeg ved at sætte sådan en fyr: http://195.67.69.169/kocny/infovisa.asp?38830 i stikket, uden videre kan tilkoble to computere - en stationær og en bærbar?
Hvis kun den ene er tændt, vil den så få hele båndbredden, og hvis begge er tændt, vil de så dele 50/50 eller bliver den ene prioriteret højere end den anden?
Og; skal jeg have UTP eller FTP - versionen?
/kkd :oD
