Norton Internet Security!
Jeg har et lille irriterende problem med Norton Internet Security. Hver eneste gang, jeg åbner et nyt program/spil, skal jeg først godkende programmet, før det kan få tilladelse til at gå på nettet! Hvordan kan jeg ændre det, så programmet evt. "lærer" at alle de programmer, som jeg åbner, skal automatisk have netadgang?Håber jeg har lagt den under den rigtige kategori!
