Avatar billede meken Nybegynder
08. maj 2004 - 13:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bedste mobil PC-card med abonnement?

Hej Eksperter!
Jeg skal ud at invistere i et PC-card (PCMCIA kort) og et abonnement. Jeg skal bruge en hastighed der kan måle sig med ADSL (min. 256/128, prisen må helst ikke være på mere end 350/m), da jeg skal bruge det istedet for en "fast" forbindelse. Jeg skal nemlig være så mobil som muligt 24-7. (jeg bor på bornholm)

Er der nogen der har nogle erfaringer/gode råd til et godt abonnement og et mobil PC-card til overstående betingelser?? Så ville je blive meget glad.

På forhånd tak :)
KennyL
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. maj 2004 - 13:31 #1
Findes "3" på bornholm?, de koster 10 kr. pr. downloadet MB - med adsl hastighed.
Se priser og pc-card på www.3.dk

Ellers har Telmore "High speed data" - takster og priser på www.telmore.dk
Avatar billede meken Nybegynder
08. maj 2004 - 13:33 #2
Nej 3 er ikke på bornholm endnu.
Telmore: Er det ikke kun til mobil med SIM kort eller kan man også få abonnement til PC-card?
Det havde været bedst med en fast pris hver måned hvis det er muligt?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. maj 2004 - 13:39 #3
Om det er et pccard eller sim, er så vidt jeg ved underordnet - men et "flat rate" abb. til mobil, kender jeg ikke.
Avatar billede meken Nybegynder
08. maj 2004 - 13:53 #4
Ok, det var ærgligt, jeg søger nemlig et abonnement som er fast hver måned og hvor man ikke betaler for forbrug.
Mht. telmore så tror jeg bestemt at det er begrænset til ens mobil med et SIM kort, men det kan være jeg tager fejl.
Avatar billede meken Nybegynder
08. maj 2004 - 14:03 #5
Nå nej man stikker jo sim kort ind i PC-card.
Avatar billede meken Nybegynder
09. maj 2004 - 18:36 #6
Tror ikke der er noget svar der er godt nok, men du får halvdelen for hjælpen :)
Avatar billede meken Nybegynder
09. maj 2004 - 18:36 #7
Du skal bare svarer først...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. maj 2004 - 09:49 #8
nej ta' du dem selv, jeg har ikke hjulpet jo.
Avatar billede meken Nybegynder
10. maj 2004 - 10:16 #9
ok