Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
15. maj 2004 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Login system

Er der nogle af jer eksperter der kan lave et login system til mig, da jeg ikke er den store haj inden for det område.
Det skal være enkelt, med brugernavn og password, det skal være med access database.

Det som jeg er meget ude efter er at når man har logget ind, skal man kunne trække andre oplysninger ud fra databasen, men kun oplysninger fra ens egen bruger. Fx. her på Eksperten kan man se hvor mange point man p.t. har.

Det behøver ikke at være et sindsygt gennemarbejdet login system, bare lige det grundlæggende, og en liile forklaring, så tror jeg godt jeg kan klare resten selv... ;o)

På forhånd tak
- gangiden.dk
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
15. maj 2004 - 14:58 #2
Det var godt nok let tjente point, men det var lige det jeg søgte tak...
Avatar billede vbcoder Nybegynder
15. maj 2004 - 15:19 #3
du kan gerne få dem igen - jeg har ikke brug for dem ;-) det med svaret var et uheld - det skulle have været en kommentar - det er noget med cookies som jeg generelt blokerer så meget jeg kan
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
15. maj 2004 - 15:21 #4
Lige meget har ikke brug for dem, det er meget sjældent at jeg er herinde alligevel ;o)