Avatar billede zippy2 Nybegynder
19. maj 2004 - 23:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

B&O Beolink 1000

Jeg har et Beovision LS550 fjernsyn med en Beolink 1000 fjernbetjening. Men jeg skal bruge en slags koder for at konfigurer mit fjernsyn. Men jeg har smidt min manual væk. Er der ikke en der kenner nogle af disse koder???

Mvh

Zippy
Avatar billede want2learn Nybegynder
20. maj 2004 - 00:28 #1
er det den code for at komme ind i den menu hvor du kan konfigurer dit skærm billede hvis det er somom det hælder lidt osv.

eller er det bare den alm. menu hvor du indstiller dine kanaler osv !?

går ud fra det er det første jeg er inde på.

Den kode har du aldrig haft og hvis du har har det været en fejl da det kun er en tv reperatør der kan få disse da det er noget DE vil tjene penge på selvom det blot er en code der skal tastes ind via fjernbetjeningen og så kunne folk klare det selv men de skal jo tjene penge på et aller andet !! ;)

Men er det code til det område du ønsker !??

Hvis ja så har jeg en ven der han en anden ven, som kender sig selv ........... og arbejder som tv reperatør ;) og jeg kan evt skaffe den code ved ham men tager et par dage men så skal jeg lige have model nr osv på dit TV. ellers er det lidt svært at hjælpe eller det går ikek så hurtigt som hvis jeg har alle informationer da dit model nr. siger noget om den version af TV du har !!
Avatar billede zippy2 Nybegynder
20. maj 2004 - 01:23 #2
Det jeg vil ha fat på er sådan set alle de koder jeg overhovdet kan få fat på da jeg ikke har nogle af dem selv. Men det jeg allerhelst vil have til at virke er mine 2 scartstik og mit s-vhs stik... Da det kun er det ene scartstik der er "aktiveret".

Ang. Model nr. så er det et Beovision LS 5500 med en Beolink 1000 fjernbetjening... Eller skal du ha mere spicificerede detaljer omkring modelnr.???
Avatar billede want2learn Nybegynder
20. maj 2004 - 11:41 #3
det bør være nok men jeg vil ikke love noget men vil gå videre med det !!
Avatar billede zippy2 Nybegynder
25. november 2004 - 10:15 #4
kul