Avatar billede mannik Nybegynder
20. maj 2004 - 08:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word - Overskrivning

hej

jeg kan ikke huske hvordan derfor; hvordan slår jeg den overskrivning fra der finder sted nå jeg f.eks har været inde og rette i et ord og skriver videre derfra, så sletter den det skrvne og skriver "oveni" måske en lidt tåget forklaring men jeg håber i forstår?
Avatar billede pmoll Praktikant
20. maj 2004 - 08:44 #1
Prøv at trykke på "Insert" en gang og se om det ikke hjælper.
Avatar billede hcma Novice
20. maj 2004 - 10:38 #2
eller: Funktioner -> Indstillinger -> fanebladet Rediger -> sæt hak i Ny tekst erstatter markeret.
Avatar billede mannik Nybegynder
20. maj 2004 - 21:31 #3
catbody

Der er allerede hak der?
Avatar billede hcma Novice
20. maj 2004 - 23:16 #4
mannik >> kom også kun med min kommentar/svar, hvis pmoll's løsning ikke virkede.
så du skal bare afvise mit svar.
Forresten - hjalp pmoll's forslag ??
Avatar billede mannik Nybegynder
21. maj 2004 - 08:17 #5
Nej det hjælper ikke, det jeg er ude efter er en løsning der virker generelt. Dvs for alle dokumenter jeg laver. Det er drøn irriterende hvis man ændre noget inde i en sætning så overskriver den også den tekst der ikke skal ændres.
Avatar billede mannik Nybegynder
23. maj 2004 - 20:13 #6
Jeg lukker spørgsmålet da jeg ikke er kommet videre.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2004 - 05:39 #7
Her er måske en løsning:
Funktioner->Indstillinger->rediger->fjern hak i Overskriv.
Hvis det skal fungere i alle nye dokumenter skal du lave en ny "normal skabelon"