Avatar billede ziento Nybegynder
25. maj 2004 - 23:07 Der er 3 kommentarer

Mit internet dør efter kort tids brug

Hej Alle Sammen

Jeg har et problem. Det består i, at mit internet ganske enkelt dør efter kortere tids brug. Både down/up-streamen falder til nul, efter jeg har modtaget ganske få megabytes.
Det har intet med internetudbyderen at gøre, da de andre computere i huset kører upåklageligt.
Jeg har forsøgt at koble alt internet sikkerhed fra, såsom firewalls og antivirus.

Jeg har på fornemmelsen det kunne være en form for adware der mobber, men det har ikke været mig muligt at spotte synderen.

Jeg håber i kan give mig et fingerpraj i den rigtige retning.
Avatar billede inmyworld Nybegynder
25. maj 2004 - 23:10 #1
hvilket os bruger du?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. maj 2004 - 00:15 #2
Avatar billede trashmus Nybegynder
26. maj 2004 - 13:33 #3
Jeg have lidt samme problem her søndag/mandag
Router blev reset, TDC lukkede/åbenet for linien så kom det til af køre igen.