Avatar billede najabm Praktikant
26. maj 2004 - 10:14 Der er 4 kommentarer

Ændringer må ikke kunne kaldes frem

Hej!

Jeg har et worddokument, som flere forskellige personer har været inde og foreslå ændringer til. Jeg har enten godkendt disse eller afvist dem. Nu skal jeg udsende dokumnetet til nogle helt tredje personer, men jeg vil ikke have skal kunne se, hvad jeg har accepteret eller afvist af ændringer. Det kan de jo finde ud af ved hjælp af Funktioner>>Ændringer>>Fremhæv ændringer. Den eneste løsning, jeg har kunnet finde, er, at kopiere hele dokumentet og indsætte det uden formattering. Men det er en tung løsning.

På forhånd tak...
Avatar billede najabm Praktikant
26. maj 2004 - 14:42 #1
Jeg har selv fundet løsningen. Man går ind i Funktioner>>Ændringer>>Accepter eller afvis ændringer. Når man accepterer dem og så kan den tidligere tekst før ændringen ikke genfindes.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2004 - 01:23 #2
Husk nu lige at acceptere dit eget svar, så er spørgsmålet rigtig lukket. :-)
Avatar billede najabm Praktikant
07. februar 2005 - 15:59 #3
kkk
Avatar billede vejmand Juniormester
08. februar 2005 - 00:47 #4
Du skal bare markere dit navn i boksen ude til venstre og klikke på "accepter"
Det er ikke nødvendig at sende et nyt svar.  c",)