Avatar billede delphi_newbien12 Nybegynder
27. maj 2004 - 23:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Get header info

Hej

Jeg har lavet en error404 side.
Jeg vil gerne have at der i error404 STÅR hvilken side man prøvede at komme ind på
f.eks. hvis man skriver http://www.sjoveting.dk/film.htm

så står der i error filen du søgte at komme ind på film , denne side eksistere ikke.

Altså hvordan kan man fange headeren og lige præcis det der er skrevet forkert.
Avatar billede the_legend Nybegynder
27. maj 2004 - 23:29 #1
$side = 'http://'.$_SERVER['HTTP_HOST'].$_SERVER['REQUEST_URI'];

hvis det er url'en du skal have fat i?
Avatar billede delphi_newbien12 Nybegynder
27. maj 2004 - 23:36 #2
ok takker.
Avatar billede dennismp Nybegynder
27. maj 2004 - 23:39 #3
Virker dette?

Umiddelbart ville jeg da tro at man fik den URL der bliver redirectet til via ErrorDocument
Avatar billede delphi_newbien12 Nybegynder
27. maj 2004 - 23:43 #4
Jeg kan ikke få mit error404 document til at virke. Selv hvis jeg bare linker til en normal fil.
Men jeg fik det jeg skulle bruge.

Ville nemlig lave noget i stil med de der hvor man kan indtaste sit navn og så står der f.eks. Kasper er en wanker. eller lign.