Avatar billede simonsweb Nybegynder
28. maj 2004 - 17:06 Der er 7 kommentarer

Redigering i mozilla skins

Hejsa.

Jeg har jo haft i lang tid: Mozilla firefox og mozilla thunderbird.
Er der nogen der ved hvordan man kan redigere i mozilla themes?
(skinsne). Skins filerne er såkaldt: ".Jar" filer,
men jeg kan ikke finde noget program til at åbne dem med.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen

Simon Duun
SimonsWeb.dk
Avatar billede ejvindh Ekspert
28. maj 2004 - 17:14 #1
Jar-filerne er pakkede filer - jar-programmet er en videreudvikling af det gamle arj. Selve Jar-programmet kan downloades på

http://www.arjsoft.com/files.htm#jar

Men Winrar kan også klare dem:
http://www.rarlab.com/rar/wrar330dk.exe

Jeg har ikke selv downloaded nogle af temaerne, men med Mozilla's generelle åbne struktur vil jeg tro at det skulle være til at redigere i det bagefter.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
28. maj 2004 - 17:14 #2
.jar-filerne er i virkeligheden zip-filer - prøv at omdøbe den du vil åbne (midlertidigt) fra *.jar til *.zip, og åbn den med dit favorit arkiv-program :o)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
28. maj 2004 - 17:15 #3
Det er muligt at redigere dem, jeg har selv redigeret det tema jeg bruger i Firefox :)
Avatar billede simonsweb Nybegynder
30. maj 2004 - 21:41 #5
tak for hjælpen alle sammen :-).
Jeg gjorde lige præcis som ejvindh havde sagt så endnu en gang
tak ;-).

Simon Duun
SimonsWeb.dk
Avatar billede ejvindh Ekspert
16. februar 2006 - 14:49 #6
Hov, jeg har da vist glemt at lægge et svar her :-)
Avatar billede ejvindh Ekspert
09. august 2006 - 16:13 #7
Du har vist glemt at lukke tråden efter dig.