Avatar billede krillo Nybegynder
30. maj 2004 - 02:33 Der er 8 kommentarer

online butikken der blev væk. Billig mp3 afpiller med display

Jeg fandt her for nyligt en online butik der havde en billig mp3 afspiller, mærket er mig ukendt, men den havde et lcd-display og 128 mb ram, den kostede under 500. Jeg tror at butikken havde et eller andet med at det var restsalg eller lagersalg eller demovare eller sådan noget (ikke www.demoshop.dk), de havde også en ubsstick med digital kamera i kan jeg huske. Er der nogen der ved hvad den hedder?
Avatar billede mobius6 Juniormester
30. maj 2004 - 03:14 #1
kender ikke.
Men denne her er fin!

http://www.dvdpriser.dk/Listprices.asp?ID=13546
Avatar billede krillo Nybegynder
30. maj 2004 - 12:59 #3
Mobius6: Ja, jeg har fået at vide at creatives mp3afspillere er ganske glimrende, jeg har også rigtig meget overvejet at købe en, men jeg vil helst have en med display, når det bliver i den størrelses orden af ram, der kan jo næsten 2-3 albums på en 128mb. Men tak
Bredker: det lignede rigtig meget den der, bare at den var de 200 billiger ;)
Avatar billede krillo Nybegynder
30. maj 2004 - 13:00 #4
Bredker: jeg syntes heller ikke at det fremgår hvor meget ram der er i den du sendte et link på
Avatar billede bredker Nybegynder
30. maj 2004 - 16:33 #5
send en mail til ham , han er ret flink at snakke med
Avatar billede krillo Nybegynder
30. maj 2004 - 16:37 #6
Har jeg allerde gjort :)
Avatar billede krillo Nybegynder
16. juni 2004 - 01:22 #7
Hvis der overhovedet er nogen der ser det her spg. Så har jeg fundet siden lige nu:
http://www.prishammeren.dk/
Avatar billede krillo Nybegynder
16. juni 2004 - 01:24 #8
Nu har jeg godt købt en anden en, men den her ser ret billig ud, og kan standard ting