Avatar billede bennyhills Nybegynder
30. maj 2004 - 11:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt kabinnet

Hej.

Jeg skal have et nyt kabinnet, det skal være stilfuldt, støjsvagt.

Nogen der har nogle ideer??

Det skal være kvalitet :0)
Avatar billede skab Nybegynder
30. maj 2004 - 12:36 #1
der er masser af spm om det samme, hvis du søger på "kabinet" (bare med 1 'n') :-)
Avatar billede japp Nybegynder
30. maj 2004 - 23:21 #2
Lol!!
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2004 - 15:24 #3
chieftech er kvalitet for alle pengene

fåes hos shg.dk og prc data bla
Avatar billede jesperskov Nybegynder
23. juni 2004 - 18:11 #4
Thermeltake er nogle af de suverænt bedste, og de er næsten helt lydløse!
Og der hvor de har thermeltake billigst, er her:  http://2765.gamelaunch.dk/category.php?id=6
Det er vigtigt at du bruger, lige præsic den adresse, når du skal købe.. ellers for du den ikke så billigt, så bliver der nemlig lagt ekstra til...