Avatar billede karga Nybegynder
31. maj 2004 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Site vurdering

Hva syns i om siden, jeg har lige lagt den første del ud som beta, så der mangler en del, egentlig er det kun forummet og en smule andet der er lavet... Hva syns i??

Noget af det i lægger først mærke til er at siden ligner meget tweak.dk's forum, men jeg ville se om jeg kunne gøre det lige så godt som dem der står bag tweak.dk
Avatar billede karga Nybegynder
31. maj 2004 - 17:45 #1
Hov :) glemte lige adressen http://www.frip.dk/peoplesplace/
Avatar billede over-load Nybegynder
01. juni 2004 - 03:02 #2
Jeg synes det er en meget fin, og overskuelig side

Hvis jeg skulle sige en ting der *burde* ændres, så synes jeg du skulle ændre farven på, brugernavn og password felterne :)

*Glæder mig til den er helt færdig* :)
Avatar billede b_ball Nybegynder
01. juni 2004 - 07:33 #3
Hvorfor skal admin være det øverste forum?
Avatar billede mm304 Nybegynder
03. juni 2004 - 15:16 #4
Synes gereralt din side er flot og funktionel. Dog skal du nok ændre farven på dine login felter til en lidt mindre aggressiv orange. Hvis å det skal være et forum, skal folk så ikke havde lidt flere emner at vælge imellem?

Hvis der kommer gang i forummet kan man jo godt bruge lidt flere emner som f.eks. her på Eksperten...
Avatar billede korfits Nybegynder
05. juni 2004 - 16:28 #5
Designet er lidt kedeligt ik ?