Avatar billede cyberz Nybegynder
02. juni 2004 - 10:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Browser crasher på jubii.dk

Jeg sidder i et firma, hvor en af pc'erne ikke kan åbne jubii.dk uden at crashe, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, maskinen er en windows98 men er ikke sikker på om det er en 2. udgave.

IE er version 6.0.2800.1106CO

Service pack 1.

og den kører 128 bit kryptering, hvilket den skal for at kunne komme ind på nogle af de sider de bruger her nede, jeg har ikke set fejlen på nogle andre sider, kun på http://jubii.dk

Håber i har et tip ;-)
Avatar billede cyberz Nybegynder
02. juni 2004 - 11:26 #1
Her er et screenshot over den fejl der kommer op :-(

ved ikke om det siger nogle noget....

http://cyberz.dk/albums/album22/screenshot.jpg
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. juni 2004 - 16:39 #2
det der slår mig når jeg kigger på dit screenshot er titlen der står øverst
"leveret af CGE&Y for Channel 21" måske ka det ha någet med Channels at gøre,nu sidder jeg ikke ved en 98 maskine,men du finder det under "Display Properties"
højreklik på skrivebordet og vælg egenskaber så finder du det der og ka slå det fra sq det være slået til,dur det ikke ka det måske hjælpe at instalere IE igen du ka hente den fulde version her http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
hos mig ser det sådan ud når jeg åbner juubi.dk (har selv fjernet Micosoft Internet Explorer)http://firewalker.1go.dk/juubidk.png

for du en 404 fejl når du klikker på linket så gå her først http://firewalker.1go.dk/ og kig på billedet derfra,eller kopier linket ind i adr.-feltet og tryk enter, i stedet for at klikke på linket ;)
Avatar billede cyberz Nybegynder
02. juni 2004 - 17:13 #3
Jeg prøver det lige, så vender jeg tilbage til det en af dagene, jeg arbejder nemlig ikke hernede hver dag... :-)
Avatar billede cp1 Nybegynder
02. juni 2004 - 19:11 #4
ok,hvis du vil tjekke hvilken version win98 er , så højreklik på "Denne Komputer" vælg egenskaber og der ka du se hvilken version det er ;)
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 10:17 #5
hmmm jeg hentede den, og installerede den, men der er ingen ændringer, jubii.dk crasher stadig, og der står stadig "leveret af CGE&Y...osv." oppe i titelbjælken.

Ved ikke lige hvad vi kan finde på nu.

det er en windows 98 2. udgave (version 4.10.2222.A)
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juni 2004 - 11:12 #6
jeg syntes det tyder på at der er snavs på pc'en..hvis du syntes ka du følge denne vejledning http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm
Hvis du vælger at prøve dette forslag,så luk dette spørgsmål og opret et nyt i virus kategorien,der sidder de skrappe log tydere ;)
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 16:17 #7
hehe tak for hjælpen, skal du ikke lige have nogle af de points her, du har trods alt hjulpet mig ;-)
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juni 2004 - 16:19 #8
jo tak som byder ;)
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 16:20 #9
forresten fik jeg af vide af min chef at jeg ikke måtte lave det med CGE&Y..... da det er noget kryptering de bruger til at komme i forbindelse med nogle leverandøere.. agtigt... så jeg checker den nok lige igennem for Spyware og andet grisseri... :-\

Min chef kunne dog heller ikke lige se hvad medarbejderen skulle på Jubii.dk, men det må han jo om at forklarer.. hehe
Avatar billede cyberz Nybegynder
04. juni 2004 - 16:20 #10
nårh ja hva skidt, det er jo weekend.. :-)
Avatar billede cp1 Nybegynder
04. juni 2004 - 16:22 #11
tak for points og go weekend ;)