Avatar billede haver Nybegynder
03. juni 2004 - 20:57 Der er 13 kommentarer

Hvordan/hvor finder jeg en kompetent ansat/freelancer

I forbindelse med opstart af nyt internetkoncept - har jeg brug for at finde en super kompetent/kvalificeret person???

- som kan lave alt det systemmæssige vedr. web, database, betalingssys. m.v. (evt. gerne lidt grafisk også) - gerne datamatiker uddannet med betydelig erfaring fra tidligere programmør jobs!

Som deltid eller freelance ansat i København.

Hvor finder jeg den rette person med kvalifikationer i top???
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
03. juni 2004 - 21:04 #1
Med løntilskud: Via din lokale AF afd.

Ellers: www.freelanceweb.dk, www.prosa.dk, o.a. forbund eller vidensdelingsfora ...
Avatar billede websam Nybegynder
03. juni 2004 - 21:05 #2
Den er jeg da frisk på ! Jeg har arbejdet Porff med programmering og design de seneste 4 år så vil du vide mere kan du kontakte mig på martin(a)newage.dk

Så kan vi snakke lidt om hvad dit behov er og hvad du forventer.

Mvh. Martin Overgaard
Avatar billede haver Nybegynder
03. juni 2004 - 21:22 #3
Tak tony. Og tak Martin.

Skulle andre være intereseret - så smid gerne referencer og nærmere kvalifikationer ind.
Avatar billede strych9 Praktikant
03. juni 2004 - 21:35 #4
Du kan jo kigge i Ekspertens CV bank..
Avatar billede soelver Nybegynder
03. juni 2004 - 21:37 #5
Jeg kan på det varmeste anbefale http://idenion.dk.
Vi havde Uffe til at kode http://bordet.dk for os sidste efterår, og var yderst tilfreds både med resultatet og hans tilgang til opgaven undervejs.

Han arbejder freelance ved siden af sit normale job (som programmør - der er sikkert en fin titel på det ;)
Avatar billede thb Nybegynder
03. juni 2004 - 21:58 #6
Du må gerne kontakte mig på thb@tdcspace.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. juni 2004 - 22:22 #7
Du kunne evt kigge paa http://www.cybermike.dk og kontakte mig paa ekim@unifix.org naar du havde konstateret at jeg var perfekt til jeres opgave ;)

    Mike
Avatar billede koldstar Nybegynder
03. juni 2004 - 22:37 #8
Det kan jeg klare. Jeg er uddannet datamatiker og har beskæftiget mig med web-programmering de seneste 4 år.

Jeg vil ikke liste nogle referencer her, men du kan skrive din mailadresse her eller sende en mail til mig. Du kan finde min mailadresse under min profil.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
04. juni 2004 - 18:58 #9
vi kan skaffe kval. arbejdskraft, hvis det er en betalt arbejde....

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede fez0 Nybegynder
05. juni 2004 - 23:50 #10
Du må meget gerne kontakte mig.

se mine referencer og beskrivelser på www.designsbyfez.com

mail: info@designsbyfez.com
Avatar billede phylox2 Nybegynder
07. juni 2004 - 23:31 #11
Hvis du har brug for kvalificeret, professionel og seriøs assistance kan du kontakte os; Anoa Aps (www.anoa.dk)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. juni 2004 - 16:43 #12
vi levere topprofessional IT-hjælp. Kun it-ingeniører og dataloger...

headhunter@dkmail.zzn.com
Avatar billede cgroup Nybegynder
14. juni 2004 - 22:24 #13
Du kunne også prøve her www.cgroupab.net topprofessionelt, til rimelige penge