Avatar billede itckongen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forklaring til anden kode..

Hej igen Eksperter

Nu læste jeg lige det hele igennem en gang til inden jeg skal op.
Og der var lidt mere kode jeg ikke helt kunne forstå, håber i kan hjælpe.
En grundig forklaring af denne kode ville være en stor hjælp for mig.

På forhånd tak

Koeber valgtKoeber = koebere[koeberListe.getSelectedIndex()];

    valgtKoeber.foretagKoeb( Integer.parseInt( antal.getText().trim() ),
                            drikkelse[drikkelseListe.getSelectedIndex()] );

    udskrift.setText( valgtKoeber.toString() + "\n" );
  }

/Michael
Avatar billede riversen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:48 #1
du henter den køber ud, der er valgt i din dropdownliste

herefter foretages et køb for denne køber, hvor du angiver antallet af varen der købes, samt hvilken vare, der er valgt i din dropdownliste for drikkelse.

Herefter opdaterer du teksten i dit udskriftsfelt. Så vidt jeg ved hjalp jeg dig med det i sin tid, så du kan bare skrive over icq, hvis det er. Der er ingen grund til du kaster så mange point af dig.
Avatar billede itckongen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:50 #2
Tak riversen, pointene er ikke noget jeg går så højt op i :)
Og med hensyn til icq kan jeg ikke komme på i øjeblikket desværre.
Smid et svar så kan jeg da give dig lidt point.
Avatar billede riversen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:51 #3
jeg går heller ikke op i point, så bare behold dem selv.
Avatar billede itckongen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:52 #4
Ok, så siger jeg mange tak.
Og jo det var dig der hjalp mig med programmet, nu skal jeg så til eksamen i det så det bliver spændende.. :)
Avatar billede riversen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:56 #5
husk at lukke
Avatar billede itckongen Nybegynder
04. juni 2004 - 11:58 #6
ok