Avatar billede medazza Nybegynder
06. juni 2004 - 23:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til webdesign..

Hej.

Jeg er fritidsfotograf og ønsker at kunne præsentere mine billeder på en flot måde. Jeg har i gennem en del år selv lavet design i Dreamweaver samt grafik i Photoshop, dog uden de store ambitioner.

Nu er tiden så nået dertil, hvor jeg ikke længere ønsker at rode med website, men hellere vil bruge tiden på billeder. Jeg har derfor set mig omkring, men er en smule forvirret mht hvad der er bedste og billigste løsning, nu er det jo ikke meningen jeg skal ruineres da jeg ikke lever af min hobby.

Jeg har kigget på bla www.templatermonster.com samt http://www.oswd.org/ og er nået frem til, at jeg godt kunne tænke mig et "levende" site - god kontrast til billeder. Derfor ønsker jeg et flashsite.

Jeg har kigget på noget i stil med disse 2:
http://www.templatetuning.com/customer_1/step1_1show.php?t_number=5382
http://www.templatetuning.com/customer_1/step1_1show.php?t_number=5249

Mit problem er så: Jeg vil gerne betale de ca. 4-500 kroner for et sådant komplet website, men jeg har ikke den fornødne ekspertise til at tilpasse det mit behov.

Hvad jeg decideret er efter: En som vil hjælpe mig med at sætte en sådan template op på mit domæne så det er passet ind til mit behov. Eller, en som ønsker for en ikke alt for dyr løsning, at lave noget tilsvarende som ovenstående links - Eller et helt tredje design (i flash) som signalerer foto og som repræsenterer mig flot. Jeg har ikke megen forstand på priser i dag, men da det er til privatperson håber jeg ikke jeg skal ruineres :-) Jeg forventer måske noget i stil med 1000-1500kr - med mindre det er helt vanvittigt. Vælger jeg templateløsningen fra f.eks templatemonster, ønsker jeg evt. tilbud på at justere/tilpasse det for mig.

Håber denne smøre er forståelig nok, ellers kan jeg kontaktes på contact"snabela"condrup.dk

Mvh
Ole Condrup Boesen
www.condrup.dk
Avatar billede medazza Nybegynder
07. juni 2004 - 20:49 #1
Ingen som er interesseret ? Som nævnt vil jeg gerne betale noget for hjælpen..
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
11. juni 2004 - 09:10 #2
Jeg tror det er meget svært for dig at finde sådan et billigt flash design, da der er mange effekter på design lavet i flash, og derved tager det også længere tid... Jeg programmere selv i PHP og de billigste design jeg har lavet kostet 1200, og det var ikke særlig effektfuld. Men håber du får en til at lave det.. //Martin
Avatar billede medazza Nybegynder
11. juni 2004 - 10:24 #3
Lukker.