Avatar billede io Nybegynder
07. juni 2004 - 20:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lægger jeg min log ind på denne side

Jeg kan ikke finde ud af at lægge min Hijack This log ind her på siden - jeg er ret tungnem - hjælp, please!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2004 - 20:10 #1
Efter en scan får du mulighed for at gemme loggen - denne log åbner du bar og kopierer indholdet (altså al teksten) herind som en kommentar ;)
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 20:10 #2
Når du har scannet og fået din log, markere du hele filen, også høje klikker og trykker kopir. Så trykker du indsæt i denne her boks. Så kommer det ;)
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 20:10 #3
arG! hurtiger end mig :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2004 - 20:13 #4
:)
Avatar billede io Nybegynder
07. juni 2004 - 20:18 #5
Tusind tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2004 - 20:24 #6
p.s. Du skal bare beholde de point ved at markere eget navn og acceptere eget svar ;)