Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:08 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Din mening om min chat..

hey..
www.frace.dk - Jeg vil gerne høre andres mening om chatten, hvordan den ser ud på deres comp. hvordan den virker, hvad der mangler mm.. Vi deler points mellem alle der svare :)
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 20:13 #1
Meget sej, søger du en admin :)kontakt mig på msn:

fathatellerknepenkat@hotmail.com
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:14 #2
lol.. kewl email adr :D
Avatar billede jaw Nybegynder
07. juni 2004 - 20:15 #3
synes det ser ganske fint ud... Måske under den "skriv brev"-ting, ville det være rart at kunne søge på brugeren mens man skrev? Og så måske mere spræl på siden, den er måske lidt kedelig...?!

Så har du min mening :)
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:16 #4
jaw.. søge på brugeren mens man skriver.. HUH ? - Jeg har tænkt over at brugerne kunne være i en select box, men det ville være grimt hvis der nu var over 100 brugere!
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 20:17 #5
Ja ik har selv fundet på den :P det min motto ;) Lol he
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:18 #6
;) kewl nok!
Avatar billede jaw Nybegynder
07. juni 2004 - 20:18 #7
Enig, men måske noget med en "søg" knap, og så en pop-up boks hvor man kan indtaste søgningen og så markere den bruger man ønsker at skrive til?

Heller ikke sikkert det er nødvendigt, men jeg kunne bare forestille mig, at man nemt kunne blive træt af at have skrevet en besked, og før dér opdagede at man ikke lige kunne huske hvilken bruger man egentlig skrev til...
Avatar billede djskater Nybegynder
07. juni 2004 - 20:22 #8
Den er meget cool og den bliver vist fint på min PC
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 20:23 #9
Lav en bot, :P fx

if ($besked == "hej bartender") {
$time = time();
mysql_query("INSERT INTO rum (rum,text,time,f,t) VALUES('$row_info[rum]','Jamen hej $row_info[1]','$time','7','0')");
print mysql_error();

noget i den stil :P
Avatar billede fangel Nybegynder
07. juni 2004 - 20:23 #10
tjaa - gæt min mening... (hint: mit nick var det samme på chatten)
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:25 #11
kan ikke gætte din mening..?
Avatar billede krydset Nybegynder
07. juni 2004 - 20:26 #12
hvad med at lave en post i statestik som der talte hvor mange beskeder der er blevet postet  ?
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:26 #13
en bot.. lol.. som på xup.dk ?
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 20:27 #14
hvad er xup
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:27 #15
krydset.. ja, maybe.. men synes bare det er lidt ligegyldigt.. bedre med timer, det er næsten det samme, eftersom man ikke kan stene på chatten, man bliver smidt af hvis man er inaktiv i over 600 sek.. ( Se autokick ) -
Avatar billede krydset Nybegynder
07. juni 2004 - 20:28 #16
bare en lille detalje, at man kan se hvor mange beskeder din chat har taget imod
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:29 #17
alle beskeder bliver slettet efter en time.. da jeg ikke ønsker en kæmpe DB.. så det bliver svært..
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:36 #18
tak for hjælp then.. alle smid et svar.. eller nåed.. fucked!
Avatar billede jaw Nybegynder
07. juni 2004 - 20:37 #19
tjah, desideret hjælp kan man vel ikke snakke om... men nu har du svar, så må du selv om hvad du vil med det...
Avatar billede drinkit Praktikant
07. juni 2004 - 20:39 #20
synes også det er lidt slapt af alle, med 100 points.. men fuck!
Avatar billede jaw Nybegynder
07. juni 2004 - 20:44 #21
jamn, takker da... og gl med projektet...
Avatar billede krydset Nybegynder
07. juni 2004 - 20:45 #22
det er da bare et tal i en db der skal opdateres hvergang der bliver lagt en beked
Avatar billede php Novice
07. juni 2004 - 21:04 #23
Er det mig eller virker www.frace.dk ik..
Avatar billede henninghabor Nybegynder
09. juni 2004 - 02:11 #24
Hvor kan man slette sin profil?
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
15. juli 2004 - 17:48 #25
Den er rimelig najs, er det open source?