Avatar billede henrik.s. Nybegynder
08. juni 2004 - 11:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Logo / Banner hjælp

Hej alle jer kreative.

Jeg mangler et banner / logo til min hjemmeside. Det er en privat hjemmeside uden penge indblandet.
Hjemmesiden skal henvende sig til mennesker der har lyst til at læse / se lidt om det præhospitale område.
Logoet skal helst indeholde "Star Of Life" Eller et billede af et symbol med en sprøjte.
Jeg kan ikke betale jer penge for arbejdet - men har nok point at tage af :-)
Er der en der gider hjælpe - så skriv og vi kan udveksle ønsker.
På forhånd tak.
Avatar billede mikstor Nybegynder
08. juni 2004 - 18:54 #1
jeg har lavet et logo, hvor der står "Star of life" i en sort-broget skrift på en bark baggrund. Der er sat en sprøjte i stedet for i'et i "life". Du kan se den på http://1234.users.whitehat.dk/Star%20of%20life.JPG
Du kan bare skrive når du har set logoet...
Håber du kan bruge det, og hvis du kan vil jeg meget gerne have linket på siden
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
08. juni 2004 - 21:00 #2
Hej mikstor.

Det ser sgu´ godt ud det du har lavet.. Du har jo ikke en chance for at vide hvordan min hjemmeside ser ud.

Konkret kune jeg tænke mig noget transparent. Fordi jeg så senere kan lave baggrundsfarver om.  Håber du er med på ideen.. :-)
Formatet for logoet har jeg læst vil være godt hvis det er skalerbart..

Du er MEGET velkommen til at kontakte mig på hs@oncable dk
Så kan du få den nøjagtige adresse på siden.

På forhånd tak.
Avatar billede mikstor Nybegynder
09. juni 2004 - 14:17 #3
Jeg er i fuld gang med at lave et logo, men jeg kommer med det snarest muligt....
Avatar billede kreller1 Nybegynder
09. juni 2004 - 16:33 #4
Jeg kan også prøve hvis du er intresseret..?
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
09. juni 2004 - 19:02 #5
Hej kreller1

Jeg er selvfølgelig MEGET interesseret  :-)
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
09. juni 2004 - 19:03 #6
Hej mikstor

Det bliver spændende at se kreativiteten udfolde sig  :-)
Avatar billede kreller1 Nybegynder
09. juni 2004 - 19:51 #7
Jeg går i gang med det samme:D
Avatar billede mikstor Nybegynder
12. juni 2004 - 23:11 #8
Her er der så en opdateret version: http://1234.users.whitehat.dk/Star%20of%20Life.JPG

Denne her fil er i jpg men du kan godt få den i bmp hvis det skulle være...
Avatar billede regstar Nybegynder
14. juni 2004 - 02:07 #9
skal det være med en sprøte. Ka ik lige se sammenhængen med din logo tekst og motiv. Yderligere informationer vil være behjælpelig.

Hvis du har lyst, ka du kontakte mig over msnm: goshn@goshn.dk og ejg skal senere lægge mit svar ind på e.dk hvs vi evt. kommer til en beslutning ;)

hygge
/regstar
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
15. juni 2004 - 16:04 #10
Hej regstar / mikstor / kreller1.

Jeg kan jeg godt forstå I kan have svært ved at lave et logo når ikke I helt kender "star of life"...  Hvis ikke man ved at "Star Of Life" er et logo.Se eksempel her: http://www.willingtonfire.org/generalart/staroflife.gif

Vh.  Henrik