Avatar billede zaibot Nybegynder
09. juni 2004 - 21:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vis status linien altid

Jeg har tit undret mig over hvorfor statuslinien i bunden af vinduerne i Windows ikke altid/konstant er vist?
Kan man indstille vindows til ALTID at vise stutuslinien?
Det er ret irriterende at jeg skal op i "vis - statuslinie" og sætte et flueben, hver gang jeg åbner et nyt vindue!
Håber det kan gøres uden PowerToys o.lign.
Avatar billede sukos Juniormester
09. juni 2004 - 21:33 #1
Plejer at virke hvis man vælger at få den vist, og derefter lukker vinduet ned.
Når man så åbner op igen, plejer den at være der.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
09. juni 2004 - 21:35 #2
IE burde faktisk også huske den.

Men jeg vil anbefale dig at skrife browser alligevel, til Mozilla Firefox,
den er super, har pop-up blokker, og er ikke nær som modtagelig over for spyware som IE.

kan hentes her: http://www.mozilla.org/products/firefox/
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juni 2004 - 21:41 #3
åben at explorer vindue,sæt det som du vil ha det,gå i menuen værktøj-->mappeinstillinger-->gennemse, tryk på "andvend på alle mapper"
har engelsk system så det ka afvige lidt
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2004 - 21:42 #4
cp1> det kunne ikke være mere præcist ;)
Avatar billede zaibot Nybegynder
09. juni 2004 - 21:44 #5
Nu var det egentlig ikke i Internet Explorer (eller andre browsere) jeg mente, men almindelige vinduer i Windows, men det går måske ud på det samme?
Du får point cp1 - tak for hjælpen!
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juni 2004 - 21:53 #6
okay ,venlig ment information ;)
for at acceptere et svar skal du makere navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2004 - 21:57 #7
zaibot har vist et lille problem med point ;)

http://www.eksperten.dk/spm/478273 :D
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juni 2004 - 22:01 #8
john_stigers> det ku da se sådan ud..
Avatar billede zaibot Nybegynder
09. juni 2004 - 23:04 #9
SORRY - point er givet nu! (ups...)
Avatar billede cp1 Nybegynder
09. juni 2004 - 23:08 #10
ok ;)