Avatar billede thorndahl Nybegynder
10. juni 2004 - 14:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En menu i flash eller director der skal benyttes på en dvd ?

Jeg vil høre, om der er nogen, der kan fortælle mig, om man kan lave en menu i macromedia flash og/eller director og herefter importere den til et DVD-brændeprogram - som i øvrigt også skal kunne importere mpeg2 filer ?

Hvis - hvilket program er det da der kan importere disse flash og/eller director samt mgeg2-filer ?

Jeg har brug for et hurtigt, godt og brugbart svar og giver derfor gode points til den der giver det bedste svar.
Avatar billede brianus Nybegynder
10. juni 2004 - 17:17 #1
Hvis du har nyeste version af Director, kan du lave hele dvd'en der.
http://www.macromedia.com/software/director/?promoid=home_prod_dir_082403
Avatar billede thorndahl Nybegynder
11. juni 2004 - 11:28 #2
Her nogle spørgsmål for at få uddybet dit svar...

Kan director importere mpeg2-filer eller skal man først omdanne disse til et andet fil-format? Kender du en god evt. dansk vejledning i, hvordan man laver en dvd-menu og indsætter filmklip i mpeg2? Kan man også brænde dvd´en fra director eller skal man have et andet program til det ?
Avatar billede brianus Nybegynder
11. juni 2004 - 23:38 #3
Jeg ved det ikke, for jeg bruger ikke selv programmet, men tag en rundtur her:
http://www.macromedia.com/devnet/mx/director/video.html
Avatar billede thorndahl Nybegynder
13. juni 2004 - 09:30 #4
jo tak jeg prøver
Avatar billede thorndahl Nybegynder
17. juni 2004 - 10:46 #5
nå jeg kommer tilsyneladende ikke flere svar eller kommentar, så jeg lukker.