Avatar billede cafo Nybegynder
10. juni 2004 - 14:54 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Installation af CMS

Hej er der nogen der har lyst og mulighed for at hjælpe mig med den installation af et cms på mit domæne. CMS findes her www.ez.no
Evt. betaling skal først fastsættes inden, jobbet udføres!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. juni 2004 - 16:23 #1
Jeg kan hjælpe dig med postnuke.com, men ikke med det du bruger der, kender det ikke godt nok.

Desuden tror jeg nok at det er mod ekspertens regler at foreslå betaling uden om ekspertens point system, men er ikke sikker.
Avatar billede cafo Nybegynder
10. juni 2004 - 17:26 #2
jamen er det er ikke et forum hvor man kan stille sådanne nogen opgaver? Jeg kan ikke huske det helt, men mener at det shark et eller andet?
Avatar billede ncp Nybegynder
10. juni 2004 - 18:38 #3
Avatar billede mobiscope Nybegynder
10. juni 2004 - 19:28 #4
Du kan kontakte mig på Jelle(a)Mobiscope.dk så kan det være jeg kan hjælpe dig!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. juni 2004 - 06:55 #5
cafo>> hvad med at lukke dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/507255
Avatar billede webcreator Nybegynder
12. juni 2004 - 00:58 #6
Hej Cafo.

Tjek Easy WebManager på www.powerzone.dk
Det er nemt at sætte op, og ret simpelt at bruge. Det kan jeg sætte op for dig hvis du er interesseret. Men du burde sagtens kunne klare det selv. Der medfølger en vejledning.
Avatar billede regstar Nybegynder
14. juni 2004 - 02:03 #7
Hej Cafo

Det er et godt valg af CMS du har foretgaet dig. Hidtil synes jeg ezpublish er super godt. Har arbjedet med det, og arbejder stadig med det i æjeblikket. Se evt. Tamilmovies.dk (kommer online meget snart) el tag en kig forbi http://www.goshn.dk el. http://www.gnanasegaram.dk. Her bruger jeg ik ezpublish, men ezcontents

Men jeg vil gerne hjælpe dig, så kontakt mig da på min email gosh@goshn.dk

hygge
/regstar
Avatar billede b_ball Nybegynder
20. juni 2004 - 13:09 #8
Du kunne også prøve mambo. Du finder det her www.mamboserver.com Det er mega ledt at indstalere!
Avatar billede cafo Nybegynder
20. juni 2004 - 15:10 #9
Jeg lukker spørgsmålet. Jeg har endnu ikke fundet ud af det. Tak for kommentarene.
Avatar billede swl1968 Nybegynder
08. juli 2004 - 09:52 #10
Too bad.. Jeg kunne installere ez systems produktet såfremt din server understøttede det...

Stephan

www.premiumrx.dk
Avatar billede cafo Nybegynder
08. juli 2004 - 13:49 #11
Hej swl1968..
Hvad tænker du på? jeg har faktisk skiftet webhotel siden jeg har skrevet denne her!
Avatar billede cafo Nybegynder
12. juli 2004 - 21:25 #12
vil du hjælpe mig eller hvad ?
Avatar billede rexdegn Nybegynder
18. juli 2004 - 18:56 #13
Jeg kan hjælpe dig med Mambo ;-) sig til
Avatar billede oleg Nybegynder
28. oktober 2004 - 09:02 #14
Se det officielle forums danske afdeling, der kan du få svar på dine spørgsmål og møde mange andre der er meget glade for Mambo!

http://forum.mamboserver.com/forumdisplay.php?f=19

God fornøjelse.