Avatar billede sup3rior Nybegynder
10. juni 2004 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup via schedule manager fejler i Win XP Pro

Jeg har en pc stående med tilkoblet USB drev. Denne maskine skal om natten via schedule manager køre en batch fil som kopierer data fra et share på en server ned på den tilkoblede usb harddisk.
Problemet er bare at det gør den ikke. Hvis jeg starter jobbet manuelt i schedule manager kører den fint, men når den skal køre automatisk fejler den stort set altid.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. juni 2004 - 23:46 #1
Hvis jeg skulle gøre sådan noget ville jeg sætte batchfilen til at disconnecte det tilsluttede drev og mappe det igen. Og først derefter starte kopieringen.
En anden ting der kan gå galt er brugerrettigheder.
Kan du et eller andet sted sætte, hvilken bruger jobbet skal køres af ?
(Jeg er ikke så skrap til Schedule manager'en)
Avatar billede sup3rior Nybegynder
11. juni 2004 - 10:16 #2
Jobbet er defineret til at køre med Administrator rettigheder på domænet, så det er ikke der den ligger.
Jeg prøver lige den med at mounte/un-mounte, og ser om det er der den ligger....selvom det ville lyde mærkeligt.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
22. juni 2004 - 12:24 #3
tonnybrandt --> har nu prøvet det du skrev i dit indlæg uden held.
Avatar billede sup3rior Nybegynder
16. august 2004 - 11:42 #4
Lukker spørgsmålet da der åbenbart ikke er nogen som kender en løsning.