Avatar billede quaser Nybegynder
11. juni 2004 - 14:41 Der er 2 kommentarer

Eventlog: IIS log failed to write entry

Hej

Jeg får følgende fejlbeskeder i eventloggen:

"Warning: IIS log failed to write entry, File //global.asa Line 52 Missing Default Property. A default property was not found for the object..
For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp. "

Fejllinien ændre sig til tider fra 52 til 47,67,46,64,164 så det er ret forskelligt.
Der køre en del webhoteller på serveren.
Serveren køre windows 2000 og er fuldt patched. Der er ikke installeret .Net framework.

Fejlen kommer tit, i perioder med 2 min mellemrum.
Men hvad betyder den og hvad skal der gøres for at den ikke bliver vist igen, jeg har ikke kunnet finde nogle detaljer på google. Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede nozio Nybegynder
14. juni 2004 - 12:38 #1
Har du AntiVirus kørende på den server?

Så må den ikke scanne .asa filer - prøv det.
Avatar billede quaser Nybegynder
18. juni 2004 - 15:13 #2
Jeg var ellers ved at tro på at det var alt. Kunne dog ikke forstå hvis det var, da jeg ikke har oplevet problemet før.
Fejlen var væk hele d. 15 og 16, men kom tilbage igen d. 17 :(

Andre forslag? Samme server giver desuden nogle andre fejl, hvilket måske kan have en sammenhæng:
http://www.eksperten.dk/spm/511269