Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. juni 2004 - 01:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forskelligt lydkort input/output

Har et "problem" i MDK 10.0, sagen er nemlig den, at jeg har 2 lydkort i min maskine. Og nu kunne jeg så godt tænke mig, at bruge mit ene lydkort til microfonen, og det andet lydkort til at spille musik osv.
Mit ene lydkort, som jeg ganske praktisk kan kalde "input-lydkort", er nemligt meget bedre til microfonen end "output-lydkort".
Det jeg helt præcist skal bruge dette til, er TeamSpeak.

På forhånd mange tusinde tak for hjælpen, spørg endeligt hvis der er noget jeg ikke har fået beskrevet ordentligt.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. juni 2004 - 02:10 #1
"input-lydkort" er for øvrigt et "SiS7012"
og
"output-lydkort" er et "CMI8738" kombatibelt lydkort (Hercules MUSE XL)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. juni 2004 - 18:54 #2
Ligemeget, har fundet ud af det
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. juni 2004 - 20:37 #3
det vil jeg da gerne se hvordan man gør - har netop siddet og fedtet rundt for at finde ud af det (har mandrake 9.2 skal siges). smider du lige et par linjer om det?