Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. juni 2004 - 17:34 Der er 4 kommentarer

brugt hardware pris

Hejsa.
jeg er blever træt af min gamle stationære, så nu vil jeg købe en bærbar i stedet.

jeg har noget gammelt hardware som jeg vil sælge, men jeg ved ikke rigtig hvor meget det er værd.
Hvad ville en fornuftig pris være for disse dele hver for sig og for hele bunken?

pentium 4 processor m. køler - 2.4ghz

2 ramblokke a 512mb, 2700 ddr

ibm harddisk fra 2002 - 120gb
er til reperation

seagate harddisk fra maj måned - 120gb
er også til reparation

Asrock p4145d bundkort

soundblaster live lydkort

geeforce 1 32mb ddr

10/100 netkort

tv-tuner kort uden software.. aner ikke om det virker

lite-on brænder 12x (cder)

diskettedrev

Hilsen Thomas
Avatar billede peet-49 Novice
12. juni 2004 - 17:37 #1
ca. 1500 kr.
Avatar billede pfp Nybegynder
12. juni 2004 - 17:40 #2
Jeg vil tro du godt kan få mere end 1500 for det hvis du sælger det på fx. QXL.
Avatar billede sad-peter-pan Nybegynder
12. juni 2004 - 18:28 #3
Hvis jeg skulle sælge det på qxl, ville du så foreslå at jeg solgte det hele i én auktion, eller solgte det hver for sig`?.. Det ville jo klart være lettest at sælge det hele i en bunke (og billigere i porto)
Avatar billede megadragon Nybegynder
13. juni 2004 - 08:21 #4
som reel er det køber der betaler for fragt