Avatar billede craft Nybegynder
13. juni 2004 - 12:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsætte flere rækker i en tabel

Jeg har i forvejen en tabel med rækker og kolonner, men nu har jeg pludselig brug for flere rækker. Jeg kan huske, at man kunne i Word 98, men i den udgave jeg har nu(til XP) kan jeg ikke lige finde funktionen. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 13:04 #1
I 2000 udgaven er det >Tabel -> indsæt række
Men det er vel den funktion du mangler?
Avatar billede craft Nybegynder
13. juni 2004 - 13:08 #2
Aaaah der var den. Ja, du havde ret. Smider du et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 13:08 #3
Oki... ;-)
Avatar billede craft Nybegynder
13. juni 2004 - 13:11 #4
værsågo' :D
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juni 2004 - 13:23 #5
Tak tak
Avatar billede Nanna Fock Praktikant
21. november 2018 - 14:11 #6
Jeg har en nemmere løsning. Kopier den tomme række nederst og tryk copy og så paste. (Ctrl + C og Ctrl + V). Hvis man vil have mange flere rækker er det langt hurtigere end at gå via menuerne.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester