Avatar billede predator-experten Nybegynder
14. juni 2004 - 11:01 Der er 2 kommentarer

NWN og andre spil der laver ulovlig handling.

Dette problem indbefatter Aoe, Aoe2 (plus Expansion), og NWN.

Når jeg installerer det, og går ind i spillet virker det fint, men når jeg har genstartet compen, kan jeg stadig gå ind i spillet, men lige så snart jeg prøver på at rykke noget (flytte en spiller eller noget), laver den ulovlig handling.

P.S Det plejede at virke under XP (også det OS jeg kører nu).

Håber i vil hjælpe :)
Avatar billede le_bon Nybegynder
14. juni 2004 - 14:20 #1
Jeg tror du skal prøve at oprette dette spørgsmål i f.eks. "Fri debat" i stedet for billedbehandling. Så får du nok flere svar! ;o)
Avatar billede predator-experten Nybegynder
14. juni 2004 - 16:23 #2
Heh, troede jeg lavede det under "Generelt" i programmer :)