Avatar billede -php- Nybegynder
14. juni 2004 - 13:25 Der er 42 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike cheating

Hvor kan man hente Wallhack, Speedhack, Aimbot eller noget andet ligene cheat til Counter-strike. Jeg ved dette IKKE er ulovligt da det bare er et spil, og i må kalde mig n00b, er ligeglad, bare lyt efter hvad spg lyder.

PS: Gerne hele urls til downloading er programmet.
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 13:29 #1
http://www.multiplayercheats.de/

håber du bliver banned ;-)
Avatar billede -php- Nybegynder
14. juni 2004 - 13:32 #2
Det jo en virus, man downloader over ;; CHEATZ ;; ellers koster det penge.
Avatar billede -php- Nybegynder
14. juni 2004 - 13:33 #3
Har fundet, tak ;o)
Avatar billede rosenberg Nybegynder
14. juni 2004 - 13:33 #4
Søg evt på google
Avatar billede -php- Nybegynder
14. juni 2004 - 13:37 #5
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 13:37 #6
der går max 2 dage så er han banned.. og hvor fedt var det så?
Avatar billede krydset Nybegynder
14. juni 2004 - 13:37 #7
Lær dog for pokker at bruge google til noget så simpelt og udbredt som snyd til cs, hvis i lærte at bruge google ville der kun være ½ så mange spm på E.

//Wallhack
http://www.google.dk/search?q=wallhack&ie=UTF-8&hl=da&meta=

//speedhack
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=cs+Speedhack&meta=

//aimbot
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=cs+Aimbot&meta=

//Generelt snyd til cs
http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&q=cs+cheats&meta=
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 13:38 #8
hvad ved jeg? men tak for points :P
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
14. juni 2004 - 13:38 #9
http://www.eksperten.dk/spm/509632

er det ikke dobbelt oprettelse af spørgsmål?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
14. juni 2004 - 13:42 #10
Jo det er det da vist nok ;)
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 13:43 #11
Flot at hjælpe med den slags!!!!!
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
14. juni 2004 - 13:44 #12
IRD prøv se her engang; http://www.eksperten.dk/spm/509632
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 13:46 #13
Bliver det ikke bedre af!

Hjælp til snyd skal ikke findes på eksperten
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
14. juni 2004 - 13:47 #14
Siger du at det strider mod reglerne???
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 13:47 #15
Hvis han VIL snyde får han jo fat i et cheat ligemeget hvad..
Det er kun et spørgsmål om tid så er han banned fra alle normale servere.
Så kan det være han kan lære det..
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 13:50 #16
Korrekt det gør han - men hvorfor pokker hjælpe ham med at ødelægge spillet for dem han spiller mod!

Du lader til selv at være mod det, så hvorfor pokker smider du et link til ham så.
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 13:51 #17
fordi ingen af de cheats på den side virker.. hvis han er heldig kan han få hentet sig en virus eller en lækker orm..
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 13:53 #18
Gør jo ikke dig bedre vel :-)

Gider ikke diskutere det mere. Efter min mening er det skod at hjælpe/spille med cheats og smadre de folks spil der elsker spillet
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 13:54 #19
der er jeg enig.. kunne bare ikke holde mig i skindet ;-)
Avatar billede krydset Nybegynder
14. juni 2004 - 13:55 #20
lad dog vær med at diskutere sådan noget, lad dog børnene lege, de er jo ikke så gamle endnu at de kan forstå man ikke må snyde :-P
Avatar billede -php- Nybegynder
14. juni 2004 - 14:53 #21
Vil set sige du har givet mig en url til virusser? Scanner lige, hvis jeg har får du det betalt.
Avatar billede krydset Nybegynder
14. juni 2004 - 15:39 #22
FEDT  at have en virusscanner der ikke advare at der kommer virusser ind fra nettet.
www.skdld.dk

Forresten jeg vil osse have noget betalt kan du ikke lige gå herind
www.virus.nu ?? så kan du betale min strømregning
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:42 #23
Fnis
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 16:08 #24
haha..
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 18:46 #25
Jeg har anmeldt dette spørgsmål, da jeg finder det i strid med ekspertens regler. Producenterne af spillet tillader ikke cheat, hvilket klart fremgår af spillets betingelser.

Dermed må denne type spørgsmål være lige så forkerte på eksperten, som spørgsmål om andre cracks!
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
14. juni 2004 - 18:59 #26
åhh ha suk...
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
14. juni 2004 - 20:33 #27
Du er sådan en der ødelægger spillet... Flot!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2004 - 20:34 #28
mcpeterc> ja suk...

popsy> jeg er 100% enig - ved at bruge cheats misligholder man betingelserne for brugen af spillet. Desuden... hvis det var lovligt ville man nok ikke risikere at blive bannet i 1 år...
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 21:45 #29
Det her har i alle accepteret da i installerede Steam:

Steam and the Steam Software may include functionality designed to identify software or hardware processes or functionality that may give a player an unfair competitive advantage when playing multiplayer versions of any Steam Software, other Valve products, or modifications thereof ("Cheats"). You agree that you will not directly or indirectly disable, circumvent, or otherwise interfere with the operation of software designed to prevent or report the use of Cheats. You acknowledge and agree that either Valve or any online multiplayer host may refuse to allow you to participate in certain online multiplayer games if you use Cheats in connection with Steam or the Steam Software. Further, you acknowledge and agree that an online multiplayer host may report your use of Cheats to Valve, and Valve may communicate your history of use of Cheats to other online multiplayer hosts for Valve products. Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, Cheating or otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers. You acknowledge that Valve is not required to provide you notice before terminating your Subscriptions(s) and/or Account, but it may choose to do so.
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 21:45 #30
Valves holdning er ret klar :)
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 21:46 #31
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 21:47 #32
Samme sted skriver de: You may not, in whole or in part, copy, photocopy, reproduce, translate, reverse engineer, derive source code, modify, disassemble, decompile, create derivative works based on, or remove any proprietary notices or labels from the Steam Software or any software accessed via Steam without the prior consent, in writing, of Valve.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2004 - 22:15 #33
popsy> hvad så hvis han ikke bruger steam? ;) (hvis det er ver. 1.5...)
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 22:21 #34
Hmm, ordlyden er nogenlunde den sammen når du installerer halflife, så det burde ikke gøre nogen forskel.

Desuden ville det da være verdens største selvmodsigelse at Valve udvikler Valve Anti Cheat gratis, hvis de syntes at cheat var ok ;-)
Avatar billede popsy Novice
14. juni 2004 - 22:21 #35
Iøvrigt på tide at du kommer udover 1,5 John! :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2004 - 22:49 #36
popsy> jeg ville utroligt gerne - men har ikke lyst til at bruge tiden på det langsomme steam ;)
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 22:49 #37
det er på tide at komme over CS?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2004 - 22:51 #38
quark1> tjah... det er gammelt - men har endnu ikke fundet en afløser der tilfredsstiler MIT behov ;)
Avatar billede quark1 Nybegynder
14. juni 2004 - 23:12 #39
det er også svært.. nu må de sq også snart komme med HL2 :-/
Avatar billede popsy Novice
15. juni 2004 - 00:47 #40
<<det er på tide at komme over CS?>>

NEVER! :)
Avatar billede steffen2408 Nybegynder
18. juni 2004 - 12:14 #41
i klager alle over cheatere, så hvorfor hjælpe én????? (links)
Avatar billede ird Praktikant
18. juni 2004 - 12:15 #42
er vist kommenteret! :)
Avatar billede webdesigner Praktikant
28. juli 2004 - 17:37 #43
4. ONLINE CONDUCT, CHEATING AND ILLEGAL BEHAVIOR
You agree that you will be personally responsible for the use of your Account and for all of the communication and activity on Steam that results from use of your Account. Your online conduct and interaction with other subscribers should be guided by common sense and basic etiquette. Specific requirements may also be found in the Rules of Use, the Subscription Terms, or in terms of use required by third parties who host particular games or other services.

Steam and the Steam Software may include functionality designed to identify software or hardware processes or functionality that may give a player an unfair competitive advantage when playing multiplayer versions of any Steam Software, other Valve products, or modifications thereof ("Cheats"). You agree that you will not directly or indirectly disable, circumvent, or otherwise interfere with the operation of software designed to prevent or report the use of Cheats. You acknowledge and agree that either Valve or any online multiplayer host may refuse to allow you to participate in certain online multiplayer games if you use Cheats in connection with Steam or the Steam Software. Further, you acknowledge and agree that an online multiplayer host may report your use of Cheats to Valve, and Valve may communicate your history of use of Cheats to other online multiplayer hosts for Valve products. Valve may terminate your Account or a particular Subscription for any conduct or activity that Valve believes is illegal, Cheating or otherwise negatively affects the enjoyment of Steam by other Subscribers. You acknowledge that Valve is not required to provide you notice before terminating your Subscriptions(s) and/or Account, but it may choose to do so.