Avatar billede rippie Nybegynder
15. juni 2004 - 02:25 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Driver til Win2K3 Server Web Edition

Kan nogen fortælle mig hvilke drivere jeg skal bruge til et grafik kort der kun har drivere til windows 2000 og windows xp.

Det handler om mit ATI Radeon 9200 kort. men lader ikke til at win2000 driveren køre optimalt.
Avatar billede masteryeti Nybegynder
15. juni 2004 - 07:26 #1
normalvis ville jeg sige W2K driveren, men som du selv har fundet ud af, er det ikke altid det fungerer :-/
Men nu hvor det alligevel er en server, kan du så ikke finde et eller andet afdanket PCI-kort du kan sætte i den, og pille dit radeon ud (eller disable det, hvis det er onboard).
Hvis du finder en almindelig W2K3 driver, kan du altid godt benytte den, for der er ingen forskel på kernen til en web edition.
Avatar billede serverservice Praktikant
15. juni 2004 - 11:07 #2
http://www.ati.com/support/infobase/4227.html
Står her at alle drivere til ati er fra microsoft - så hvis du ikke kan finde det via Ms update ser det sort ud - på den anden side skal du vel heller ikke sidde og spille på serveren - så er det bare at finde noget der dur.
Avatar billede rippie Nybegynder
18. juni 2004 - 19:26 #3
Jeg fandt ud af problemet... hehe nyt grafikkort... men som tak gider i så ikke svare så jeg kan give point...
Avatar billede masteryeti Nybegynder
18. juni 2004 - 20:10 #4
joda ...
Avatar billede serverservice Praktikant
18. juni 2004 - 21:13 #5
jeps
Avatar billede serverservice Praktikant
18. juni 2004 - 21:14 #6
du fandt en driver så?
Avatar billede rippie Nybegynder
20. juni 2004 - 20:45 #7
nej gjorde jeg desværre ikke.....