Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. juni 2004 - 12:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

sender ikke nyeste version af fil

Hej,

Jeg har windows 2003 med IIS 6 installeret.

Jeg har det problem at IIS ikke ser ud til at opfatte hvornår der uploades en ny version af en ASP fil; det virker ikke som om den rekompilerer de nye filer!?
Samtidig ser det ud til at webserveren cacher billeder; selv hvis jeg sletter et givent billede fra serveren, sender den det stadig til browserne.

Jeg håber meget i kan hjælpe mig med dette! Jeg udloder 200 point.

På forhånd tak for hjælpen.
~Casper Bang
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. juni 2004 - 13:43 #1
Det ser ud til at mit problem skulle have være splittet ud i tp spørgsmål... de er tilsyneladende ikke relaterede.
Mit første problem med at IIS ikke kompilerede den nyeste ASP side er blevet løst, ved hjælp af følgende:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;332075&Product=iis60

Det andet problem med at IIS "cacher" billeder er dog stadig et problem :(
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. juni 2004 - 18:51 #2
ENDELIG fandt jeg løsningen på mit problem!!
På adressen:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iissdk/iis/ref_mb_disablestaticfilecache.asp
stod der hvad jeg skulle ændre i min registreringsdatabase for at slå static
file caching fra - det ser ud til at virke perfekt!