Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. juni 2004 - 19:28 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

IIS genstarter spontant

Hej,

Jeg har IIS 6.0 på en windows 2003 standard server, som har det med at genstarte spontant!
Jeg får ikke direkte nogen fejlmeddelelser, men i min event log er der:

A process serving application pool 'DefaultAppPool' terminated unexpectedly. The process id was '2016'. The process exit code was '0xc0000005'.

For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

er der nogen af jer der har en anelse om havd der kan gøre dette, og hvordan problemet kan løses?
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. juni 2004 - 20:30 #1
Defect/for lille strømforsygning eller varmeproblemer. Strømforsygningen er det der oftet giver dette symptom. Hvis du f.eks. har installeret kraftigere køling og mange externe ting og sager der bruger strøm, så er din pSU måske blevet forlille under spidsbelastninger
Avatar billede tuctoh Nybegynder
15. juni 2004 - 20:39 #2
ahh, jeg har måske ikke forklaret mig helt godt nok :)

Det er ikke hele maskinen der genstarter - kun IIS; det vil sige at IIS mister alle sessions etc...
Avatar billede tuctoh Nybegynder
16. juni 2004 - 22:52 #3
fandt ud af at det var komponenten ASP Image der fik IIS til at genstarte... hvorfor ved jeg ikke, men da jeg stoppede brugen af den, stoppeded IIS med dét pjat.
Avatar billede tuctoh Nybegynder
16. juni 2004 - 22:53 #4
buffer, du får lidt point fordi jeg spildte din tid ved ikke at forklare mit problem ordentligt.