Avatar billede quaser Nybegynder
18. juni 2004 - 15:11 Der er 1 kommentar

W3SVC - Out of process application

Hej

Jeg får følgende fejlbeskeder i eventloggen:
(for det meste fra forskellige webhoteller(i dette tilfælge ID 63))

Out of process application '/LM/w3svc/63/Root' terminated unexpectedly.
For additional information specific to this message please visit the Microsoft Online Support site located at: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Der køre en del webhoteller på serveren.
Serveren køre windows 2000 og er fuldt patched. Der er ikke installeret .Net framework.

Er der nogen der kan komme med en ide til hvad der kan være galt. Jeg er lidt bange for at iis metadabasen er beskadiget. Men siderne bliver for det meste vist fint nok.
Jeg har prøvet at åbne databasen med metaedit 2.2, men ved ikke lige hvad jeg skal kigge efter. Kan jo være helt på afveje.
Avatar billede claus_p Nybegynder
23. august 2004 - 21:37 #1
Det tyder jo på at en IIS process dør af én eller anden grund (det havde du nok gættet).

Det skyldes som regel tredje parts ISAPI filtre eller lign. hvis der er installeret noget sådan på serveren. Er der ikke andre beskeder i loggen omkring samme tidspunkt??

Claus